Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test de Consum cu noua generatie de masini pick-up Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Segmentul masinilor comerciale este de foarte multe ori clasificat in functie de motorizari si consum real de combustibil, pentru ca aceste masini merg sute de mii de km si trebuie sa ofere un randament superior unui SUV normal, care nu este nimic altceva decat o masina de imagine.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Asa ca daca ne uitam la segmentul Pick-Up din Romania, vedem un vechi Ford Ranger care are o motorizare de doi litri cu cele mai slabe repere la capitolul fiabilitate, insa si un excepetional Mitsubishi L200 cu noua motorizare de 2.4 litri.

Pe langa acestia mai exista, asa cum poate stiti, si gama Isuzu D-Max 2021, o masina echipata cu motorizarea de 1.9 litri turbo diesel, care afiseaza o putere maxima de 164 CP la 3.600 rpm.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Momentul motor este de 360 Nm si ramane constant pe o plaja de turatii de la 2.000-2500 rpm.

La prima vedere, un motor de capacitate mica pe o caroserie mare nu poate insemna decat un consum foarte mare, insa realitatea face ca inginerii de la Isuzu sa dezvolte un D-Max 2021 care este indiscutabil cel mai eficient pick-up de pe piata.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

CARE ESTE CEL MAI ECONOMIC PICK-UP DE PE PIATA?

La aceasta intrebare se raspunde simplu, prin masina de fata de la Isuzu, pentru simplul fapt ca motorizarea 1.9 TD este cel mai avansat propulsor, fiind si cel mai nou de pe piata. Aceasta este o evolutie considerabila fata de predecesorul sau de 2.5 litri.

La capitolul consum de motorina, noi am reusit o medie de 7 litri pentru fiecare 100 de km, in conditia parcurgerii a peste 600 de km, din care o mare parte au fost in mediul urban aglomerat din Bucuresti.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Daca iesim in afara sa, putem avea surpriza ca noul D-Max sa consume chiar si 5.8 litri de motorina.

In regim de autostrada, consumul mediu a fost de maxim 7.6 litri pentru 100 de km, cifra care este in medie cu pana la 3 litri mai mica decat ceea ce ofera un Ford Ranger sau un Nissan Navara.

Si aici nu trebuie uitat faptul ca media pe autostrada, in Romania, a fost de 139 de km/h si sistemul de aer conditionat a fost activat pe intreg traseul.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Surpriza cea mare este in oras, unde un pick-up masiv cum este acest D-Max reuseste sa consume in mod real chiar si cu 4 litri de motorina mai putin decat un SUV de clasa medie, diesel! Adica, doar 7.8 litri.

In total, cu un plin de motorina si un condus pe drumuri europene, masina celor de la Isuzu poate merge fara probleme chiar si 1.100 de km! Record imposibil de atins de un Ford sau un Nissan din acest segment.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

D-MAX 2021 VS CONCURENTA SA DIRECTA

Ford reuseste ca actuala generatie Ranger 2.0 EcoBlue sa ofere standard doar o putere maxima de 130 CP, insa daca platesti peste 50.000 euro, primesti o versiune twin-turbo care afieseaza o putere maxima de 213 CP.

Motorizarea Ford are, dupa cum bine stie toata lumea, mari probleme tehnice, aceasta avand cele mai multe rechemari in service din intreg segmentul pick-up.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Urmatorul concurent este L200 de la Mitsubishi care are o motorizare foarte buna, insa care este usor prea slaba pentru caroseria masinii. Ultimul si cu siguranta nu si cel din urma, este Nissan Navara care are sub capota un motor de Renault Master, gama 2.3 dBI de 190 CP. Acesta este rafinat in utilizare, insa nu se ridica la nivelul motorizarii Isuzu.

CONCLUZII

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Pe scurt, putem spune ca noul D-Max are motorul diesel care reuseste sa impace toti clientii, avand o putere maxima mai mare decat cea a unui Ford Ranger, o putere de tractiune superiora unui L200 si un consum in mod real mult mai putin decat o Navara cu transmisie manuala.

In final, putem spune despre aceasta generatie de Isuzu D-Max ca ramane in continuare cel mai serios pick-up de pe piata, respectiv cu cea mai buna motorizare diesel si o caroserie gandita sa fie utilizata zi de zi pe santiere, insa si in marile orase.

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

Si pe langa asta, noul D-Max are si cel mai mic consum de combustibil de pe piata, atat in mediul urban, cat si pe autostrazi.

CONFIGUREAZA MASINA DIN ACEST TEST AICI!

Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, test consum dmax 2021, review Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, whattruck Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, drive test dmax 2021 romania, 0-100 dmax 2021, test ro Isuzu D-Max RG01 1.9 MT6 Style 2021, autolatest

 

PRO

Imagine de marca

5 stele de siguranta EuroNCAP in caz de accident

Motor diesel de 1.9 litri puternic si extrem de fiabil

Cutie noua de viteze mult mai rafinata in utilizare

Antifonare superioara

Calitatea asamblarii peste cea de la Ford Ranger sau Nissan Navara

Garda la sol mare, caseta de reductie clasica si arcuri in foi pe spate

Capacitate de tractare de 3.5 tone

Optional cutie automata cu 6 trepte Aisin

Pret bun de achizitie si garantie mare in Romania

Cea mai mare valoare de revanzare din segment

 

 

CONTRA

 

Versiunile Premium si Executive scumpe la achizitie

Toate dotarile interesante sunt optionale

Lipsa versiune de baza 4×2

CITESTE TESTUL CU PRECEDENTA GENERATIE AICI!

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. ugh, 7 litri scot si eu cu un L200 cu motor de 2.4 lol…. si m-a costat mai putin decat varianta asta Style pe care nu s-au indurat sa puna niste lumini cu led, macar alea de zi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente