Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test cu ultima citadina veritabila cu motor aspirat cu 4 cilindri si MHEV! Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Toata lumea deja cunoaste faptul ca Mazda 2 Hybrid nu este nimic altceva decat un Yaris Hybrid cu sigla Mazda, insa fanii Mazda inca mai pot cumpara versiunea “originala”.

Adica, in 2024 inca mai poti cumpara o Mazda 2 fabricata in Japonia, care vine echipata cu motorizarea cu 4 cilindri de 1.5 litri.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

CAROSERIE

Fata de un 2 Hybrid produs de catre Toyota, gama Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024 ramane fidela mentalitatii Mazda, adica primesti o masina cu spatiu suficient pentru 2 persoane, care dispune de un motor rafinat, un tren de rulare dinamic si un comportament rutier mult superior concurentei.

Cand conduci gama Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV constati foarte repede ca intreaga concurenta face masini realmente low-cost, pentru ca au antifonari mediocre, iar motorizarile cu 3 cilindri sunt galagioase si extrem de gurmande, chiar daca sunt montate pe caroserii citadine.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift ramane, fara discutii, cea mai rafinata masina de oras pe care inca o mai poti cumpara in prezent, calitatea asamblarii si comportamentul sau pe drumurile din afara orasului te fac repede sa uiti ca esti la volanul celei mai ieftine masini Mazda.

DE CE RECOMANDAM MAZDA 2 MADE IN JAPAN?

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Pentru simplul fapt ca pentru suma de 14.330 euro, primesti o masina de oras completa, care are un motor MHEV de cilindree mare, care afiseaza un consum extrem de mic in orice conditii de trafic.

Noi am parcurs peste 600 km la bordul sau pe soselele din Romania si putem relata, fara menajamente, ca aceasta Mazda este construita conform vechilor norme din anii 2000 cand, clientul primea “multa masina” pentru “bani putini”.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Stim ca intreaga industrie te forteaza sa mergi spre motoarele cu 3 cilindri de 999 cmc turbo, insa cei care au condus vechile Mazda 2 1.25 cmc sau Ford Fiesta 1.25 sute de mii de km, cunosc faptul ca motoarele japoneze cu 4 cilindri pot functiona fara probleme si 400.000 de km.

Exact in aceasta situatie ne aflam in prezent, cand Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024 ramane singura solutie pentru cei care nu vor problemele aduse automat de downsizing.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

MOTORIZARE E SKYACTIV G

Vedeta japonezilor este, fara discutie, motorul de 1.5 litri si 90 CP, motor cu 4 cilindri si sistem MHEV, motor care are un raport de compresie 15:1, extrem de mare fata de cel al unui motor pe benzina conventional.

Aceasta modifcare a permis celor de la Mazda sa nu introduca sisteme precum Miller, care reduc puterea motorului de dragul emisiilor cat mai mici, iar cuplul sau este de 151 Nm, unul foarte apropitat de cel al unui motor turbo.

Consumul real al noii motorizari corelate cu sistemul MHEV este de-a dreptul socant pentru un fan diesel, cu un plin de 44 litri putand merge peste 750 km.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

In mediul extraurban, cu viteze normale, motorul consuma chiar si 3.7 litri la 100 de km, adica performante demne de un diesel de cilindree mica din anii 2000.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Daca vrei o masina de oras construita de la zero sa se comporte ca si una de acum 10 ani, cand clientul primea tehnologie, calitate si respect, atunci noua Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024 ramane o solutie demna de luat in seama.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Daca vrei singura masina de oras cu transmisie automata clasica cu convertizor de cuplu, atunci Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024 ramane singura ta solutie, pentru ca toti concurentii au trecut la cutii CVT sau cu dublu ambreiaj, care fie sunt lente, fie au un comportament rutier necivilizat.

Mazda 2 fabricata in Japonia ramane ultima citadina care are motor cu 4 cilindri, cutie AT6 si o calitate de asamblare demna de segmentele superioare.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

Daca te gandeai sa-ti cumperi un Renault Clio, Hyundai i20, Opel Corsa, VW Polo sau chiar si Dacia Sandero Stepway, noi te sfatuim sa mergi si pana la Arian Motors sa testezi vechea, insa actuala Mazda 2 e-SKYACTIV G 204.

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

CUMPARA MAZDA CU REDUCEREA AUTOLATEST 

SUNA: Tel 0791.396.666

 

PRO

Cea mai FIABILA MASINA de oras din Romania!

Singurul motor cu 4 cilindri MHEV din segment

Exista si o versiune sport de 115 CP MT6

Calitate de fabricatie/asamblare Made in Japan

Garantie de 6 sau 150.000 de km

Consum real de benzina la nivelul unui Yaris Hybrid de 23.000 euro

Cea mai exacta cutie manuala din segment

Valoare mare de revanzare

Pret foarte bun de achizitie

 

CONTRA

Versiunea de 75 CP putin recomandata

Masina dinamica insa lipsesc discurile de frana de pe spate

Pret mare al versiunii de top HOMURA-AKA AT6

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 4 in linie ASPIRAT
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1496 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 74,0 mm x 85,8 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 90/6000
Cuplu maxim Nm – rot/min:  151/3500
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 44

Transmisie

Punte motoare: 4×2
Cutie de viteze / nr. trepte: MT

Dimensiuni

Lungime (mm): 4085
Latime (mm): 1695
Inaltime (mm): 1495
Ampatament (mm): 2570
Portbagaj: 255-887 l
Greutate la gol kg: 1012

Performante

0 – 100 km/h (s) – 9.8
Viteza maxima (km/h) –185
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 4.7
Anvelope: 185/60R16

Pret: Mazda 2 1.5 90 CP MT Center Line: 17.530 Euro, reducere Rabla: 14.330 Euro

Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024, test drive, pret rabla, mazda 2 cu reducere, autolatest, testeauto, consum real, mhev mazda 2, 0-100, test ro, Mazda 2 e-SKYACTIV G 90 MHEV facelift 2024

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente