Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test cu noul Ssangyong Rexton 2014 dotat cu transmisia automata Mercedes Benz 5G-Tronic

Marea noutate a gamei Ssanyong pe piata de la noi este de fapt ultimul facelift aplicat modelului Rexton 2013.

Noua masina are un design complet schimbat care aduce multe elemente rafinate in acest segment de automobile 4×4 de clasa medie.

SCHIMBARI TEHNICE REXTON W


Noul Rexton 2014 este din punct de vedere tehnic aceeasi masina cu prima generatie de Rexton lansata in urma cu multi ani pentru ca dispune de aceeasi platforma tehnica semnata Mercedes Benz W140, si dispune de aceleasi configuratii tehnice cand vorbim de trenul de rulare.

Ca si in trecut noul Rexton poate sa primeasca o punte spate rigida daca optam pentru o transmisie manuala, sau o punte spate multilink pentru transmisia automata.


Versiunea din acest test drive se numeste Rexton W 2.0 e-XDI LET 155 CP si dispune de o configuratie de top care este reprezentata de nivelul de echipare DLX Plus 4WD.

MOTORIZARE 2.0 e-XDI LET 155 CP

Sub capota lui Rexton se gaseste o motorizare noua care si-a facut aparitia in urma cu cativa ani pe modelul Korando de 175 CP. Acum pentru Rexton si Rodius fabricantul ofera o noua versiune de putere, respectiv motorul dezvolta o putere maxima de 155 CP incepand cu o turatie de 1400 rpm.

Noua versiune se numeste 2.0 e-XDI LET si reprezinta de fapt un motor diesel modificat sa ofere o putere de tractiune cat mai mare la o turatie cat mai joasa. Cei de la Ssangyong se mandresc ca noul motor ofera 190 de Nm chiar la zero rotatii pe minut.

In viata de zi cu zi motorul acest misca elegant noul Rexton W de peste doua tone la gol, insa si de aceasta data trebuie sa reamintim faptul ca nu suntem in prezenta unei masini sport.

Pur si simplu pentru un model off road veritabil motorul 2.0 e-XDI LET se descurca fara probleme, iar consumul afisat a fost in medie cu pana la 4 litri mai mic decat pentru vechiul agregat Mercedes de 2.7 litri si 165 CP.

REXTON ARE CEA MAI BUNA CUTIE AUTOMATA DIN LUME IN ANII 90

Da este corect! Noul Rexton 2014 este o masina care inca foloseste cu succes cutia automata semnata de Mercedes Benz si care a primit neoficial titlul de cea mai buna cutie automata din lume in anii 90. Aceasta este de fapt o transmisie automata clasica cu 5 trepte pentru mersul inainte si doua trepte pentru mersul in marsarier.

Convertizorul de cuplu schimba atat de rafinat cele 5 rapoarte incat putem spune fara nici un regret faptul ca Rexton W este una dintre cele mai rafinate masini cu transmisie automata de pe piata in acest moment.

De fapt modul in care schimba aceasta cutie Mercedes raportele ne face sa ne gandim la masini echipate cu transmisii mult mai avansate tehnologic precum ZF8 sau 7G-Tronic. 

Evident din orice punct de vedere privim aceasta transmisie nu putem sa nu obervam faptul ca motorul lui Rexton este mai economic, mai rafinat si de ce nu mai puternic decat vechiul 2.7 CDI , insa chiar si asa nu avem de fapt o  masina cu o motorizare puternica.

Greutatea foarte mare a lui Rexton nu permite soferului un comportament dinamic.

CONCLUZII


Daca nu te intereseaza imaginea masinii pe care o conduci insa vrei un comfort deplin, un diesel economic si cea mai buna cutie automata Mercedes din anii 90 atunci raspunsul este Rexton.

Insa daca vrei o masina care sa mearga fara probleme in mediul off road si sa dispuna de o caseta de reductie poti sa te uiti la un Nissan Pathfinder sau VW Touareg, insa aceste masini costa peste 55.000 euro pe piata din Romania. 

De fapt pretul de achizitie al lui Rexton de 22 490 Euro TVA inclus rivalizeaza cu cel al modelelor SUV compacte insa performantele si rafinamentul masinii face parte din segmentul premium.

Versiunea din acest test drive dotata cu transmisia automata Mercedes Benz E-Tronic are un pret de achizitie care porneste de la suma de 26.490 Euro cu toate taxele incluse.

PRO

Cea mai buna cutie automata din anii 90Elemente tehnice Mercedes Benz W140

Interior spatios

Masina off road veritabila pentru ca are caseta de reductie si sasiu separat

Printre putinele masini din acest segment cu 7 lucuri

Ce mai mic pret de achizitie de pe piata

Diesel nu foarte puternic insa economic

5 Ani garantie fara costuri pentru revizii in Romania

 

CONTRA

Putere relativa a motorului de doi litri diesel

Lipsa optiune motorizare pe benzina ( asemenea lui Rexton W in Asia)

Suspensie spate independentă cu 8 brațe și arcuri elicoidale doar pentru versiunea cu transmisie automata

VEZI CATALOG OFICIAL PDF AICI!


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente