Aceasta afirmatie nu poate sa fie foarte mult combatuta deoarece masinile Nissan au castigat renumele de automobile extrem de capabile in afara soselei, mediu extrem de neiertator cu mecanica orcarei masini moderne.
Chiar si asa aceasta caracteristica a fost castigata de modelele 4×4 ale marcii precum Patrol sau Terrano insa si productia de automobile normale este in top cu moda. Modele precum Micra sau Primera demonstrand o fiabilitate demna de renumele marcii.
Segmentul off-road este impartit la Nissan in doua parti bine delimitate si anume off-road veritabil unde putem include modelel Patrol, Terrano sau Pathfinder si cele dedicate exclusiv parcurgerii distantelor pe sosea,respectiv X-Trail si Murano.
Acesta din urma a demonstrat performante de top pe sosea datorita echiparii cu puternicul motor V6 de 3.5 litri intalnit si pe sportiva 350Z sau luxoasula Renault Vel Satis.
Pentru a avea un comportament rutier exemplar aceasta masina a fost echipata cu o transmisie CVT cu 6 rapoarte prestabilite. Ajuns deja la o varsta Nissan a decis trecerea la a doua generatie Murano.
Modelul recent lansat pe piata dun America de Nord dispune de un design la fel de surpinzator precum cel al precedentei generatii. Liniile moderne si atragatore fac din acest SAV un concurent puternic chiar si noului BMW X6.
Sub capota noului Murano se gaseste aceelasi motor V6 de 3.5 litri care dezvlta acum o putere maxima de 265 CP la 6.000 rpm.
Pentru a creste performantele rutiere noul propulsor are momentul motor marit si este disponibil la o turatie mai mica.
Transmisie este aceeasi CVT cu 6 rapoarte prestabilite insa timpul de schimbare a fost redus considerabil.
Aceste detalii tehnice au permis masinii sa afiseze un consum mai redus de benzina care acum se situeaza in jurul valorii de 11.8 litri in oras si 8.7 extraurban.
PREMIERA-Facelift pentru Nissan Murano 2012-Date tehnice si motorizari Euro 5