Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid este un esec comercial pentru ca are un pret de 50.150 euro! Suzuki Across PHEV vs BMW X1 xDrive25e

Este greu de crezut ca o marca japoneza entry-level a ajuns sa vanda in Romania o masina cu peste 50.000 euro TVA inclus!

Noul model Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid 2022 se vinde in Romania cu un pret de vanzare de 50.150 euro TVA inclus, in timp ce germanii ofera un BMW X1 xDrive25e cu un pret chiar mai mic de 29.300 euro.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Adica, vedem cum Suzuki a inceput sa vanda pe aceasta piata o masina Toyota RAV4 cu un pret chiar mai mare si decat cel al unui BMW, masina care ramane un produs premium indiferent ce spun fanii japonezelor.

In primul rand gama Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid este, si are mari sanse sa ramana un esec pe piata auto din Romania pentru ca se vinde in mod real mult mai scump decat un BMW X1 xDrive25e 2022.

Aici vom vedea multi fani Suzuki care vor spune ca cele doua masini nu se pot compara, insa dimensiunile caroserie, ampatamentul sau volumul portbagajului vin sa contrazica acest lucru.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Ambele masini fac parte din segmentul SUV clasa L ( Lower), sau cum ar spune unii pe aici un SUV de clasa compacta.

DIFERENTE TEHNICE SERIOASE

In primul rand trebuie mentionat ca acest Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid are sub capota un banal L4 aspirat de 2.5 litri care nu reuseste sa afiseze decat o putere maxima de 185 CP si 227 Nm.

De partea cealalta BMW vine cu un L4 turbo de 1.5 litri ( adica un motor cu 1.000 cmc mai mic!) care are 125 CP, insa si un cuplu motor de 220 Nm care este gasit la BMW incepand cu 1.500 rpm. Motorul Toyota ofera aceelasi cuplu doar la 3.200 rpm.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

In traducere, vrobim de un Suzuki care are o greutate la gol de aproape 2 tone si un cuplu afisat de motor la o turatie mult prea mare.

In timp ce masina germanilor nu cantareste decat 1.7 tone.

SUZUKI ARE TREI MOTOARE

Trecand la capitolul motoarele electrice vedem ca Toyota ofera pe fata un motor 182 CP ( integrat in CVT) si unul pe spate de 54 CP pentru ca masina nu are nici un ax cardanic, in timp ce BMW are doar un motor 95 CP si 165 Nm integrat in cutia automata japoneza Aisin AT6.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

BMW ofera o putere cumulata de 220 CP si 385 Nm, in timp ce Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid cu trei motoare afiseaza o putere cumulata mai mare de 300 CP insa doar 270 Nm.

Lipsa de forta a motorului pe benzina si cutia e-CVT care are reprize penibile, fac ca un Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid sa afiseze un comportament rutier doar pentru familisti.

BMW are standard o cutie automata cu convertizor de cuplu electrificata care ofera in modul SPORT reprize fulminante, si poate atinge fara probleme 200 km/h, in timp ce Suzuki nu poate sa depaseasca granita a 180 km/h.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

La capitolul consum BMW afiseaza o medie sub 5.5 litri pentru ca este o masina mult mai usora, iar cutia schimba rapoartele mult mai inteligent, iar Suzuki Across nu reuseste decat o medie de 6.6 litri pentru ca este mult mai grea, insa si pentru ca are cea mai slaba cutie din segment la capitolul eficienta si rafinament in ciuda spuselor celor de la Toyota.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

In final, putem relata faptul ca si de aceasta data BMW invinge clar in comparatia cu un Suzuki Across pentru ca este mai ieftin, are un interior premium, o transmisie xDrive mult mai eficienta atat pe sosea cat si pe zapada sau noroi, si nu in ultimul rand pentru ca are si o valoare de revanzare superiora unui Suzuki, care ramane o masina de volum cu materiale de slaba calitare asemenea unui RAV4 pe care se bazeaza.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Nu dorim sa ridicam in slavi marca BMW, insa sistemul PHEV al lui BMW X1 xDrive25e este clar superior din toate punctele de vedere, iar lipsa unei imagini premium din partea lui Suzuki face ca aceasta comparatie sa fie pierduta din start de masina japonezilor.

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

FISA TEHNICA BMW X1 xDrive25e 2022

PRO

Imagine de marca

Motorizari PHEV extrem de eficiente

Cutie automata cu convertizor de cuplu electrizata

Acumulator mare de 9.7 kwh

Merge aproape 50 de km in modul electric

0-100 km/h in doar 6.9 secunde

Valoare mare de revanzare

Calitate buna de fabricatie

 

CONTRA

Toate dotarile interesante sunt optionale

Motorul pe benzina cu 3 cilindri este putin rafinat

Rezevor prea mic de benzina (36 litri)

Suzuki Across 2.5 Plug-in Hybrid vs BMW X1 xDrive25e, probleme suzuki across, review, test drive across, consum, autolatest, x1 phev 2022

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 3 in linie Turbo+Electric
Injectie: Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1499 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 82.0 x 94.6
Putere maxima CP/KW – rot/min: 220 –0/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min:  385
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 36

Transmisie

Punte motoare: 4WD xDrive
Cutie de viteze / nr. trepte: Automata 6 Aisin Electrizata

Dimensiuni

Lungime (mm): 4447
Latime (mm):  1821
Inaltime (mm): 1582
Ampatament (mm): 2670
Portbagaj: 450-1470 l
Greutate la gol kg: 1720

Performante

0 – 100 km/h (s) – 6.9
Viteza maxima (km/h) –200
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 1.7

Pret
Pret lista cu TVA : 49.252 €

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente