Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test de Rezistenta Autolatest cu Renault Clio GT Line echipat cu motorul 1.5 dCI de 90 CP

Spunem aceasta pentru ca actuala generatie Clio 4 a reprezentat pentru Renault un salt imens in comparatie cu modelele sale mai vechi Clio 2 si Clio 3.


Noul Clio 4 a reprezentat pentru francezi o masina revolutionara pentru simplu fapt ca designul sau este dinamic insa si pntru faptul ca acesta generatie este complet noua din toate punctele de vedere.

Noul design a adus in plus fata de predecesorii sai si o noua gandire a trenului de rulare care este acum mult mai dinamic pe virajele luate cu viteza, insa care sufera putin la capitolul comfort in comparatie cu modelele concurente.

CUM ARATA UN CLIO 4 GT LINE LA 29.000 de km

Masina de fata este cea mai sportiva versiune a lui Clio echipata cu o motorizare diesel, respectiv un Clio care a primit pachetul sport GT Line. Acesta aduce la randul sau o suspensie si mai sportiva si un nivel de echipare de top.

Cutia de viteze a masinii este una secventiala EDC realizata de compania germana Getrag, aceeasi care produce si transmsia PowerShift a modelelor Ford din Europa.

Noua transmisie a celor de la Getrag schimba elegant rapoartele atunci cand se afla in modul ECO, insa daca vrei schimbari de viteze sportive recomandam actionarea modului manual pentru o reducere a timpilor.

VIATA UNEI MASINI DE TEST DRIVE

In primul rand aici trebuie spus ca masina de fata a parcurs aproape 30.000 de km intr-un regim greu de inteles pentru un sofer normal, respectiv regimul sustinut al testelor dedicate presei specializate cat si al clientilor de flote.

Acest lucu insamna ca aceasta masina a fost condusa de peste 300-400 de persoane in aceasta perioada, persoane cu stiluri diferite de condus pe suprafete diferite. Unii au mers pe autostrada spre mare, insa altii au mers cu masina pe distante foarte mari in teste specializate de consum.


Pe scurt masina aceasta a vazut in aproape un an de utilizare cam tot ceea ce poate sa vada o masina normala in intraga sa viata ( 5-6 ani sau 150.000 de km).

Conform celor de la Renault Romania masina de fata a trecut prin service doar pentru mentenanta recomandata de producator atunci cand este supusa unui plan de test drive, adica revizia este efectuata mari repede decat pentru o masina cu o uzura normala.

Nu s-au schimbat bucse sau capate de bara in acesti 30.000 de km, detaliu care anunta de fapt cat de rezistenta este suspensia noii masini.

RECHEMARI OFICIALE CLIO 4 IN EUROPA

-Tren de rulare zgomotos fata care a necesitat inlocuire amortizoare suport motor

-Resoftare cutie EDC datorita unor probleme cu schimbarea treptelor 6-5

-Resoftare sistem multimedia R-Link 2014

-Schimbare conducte sistem de franare spate

-Schimbare protectie contra aripi fata pentru masinile construite in perioada 04/03/2014 -14/04/2014.

PRO

Motorulul 1.5 dCI de 90 CP consuma la fel de putin ca si in prima zi

Nu au fost inlocuite componente ale trenului de rulare in ciuda soselelor din Romania

Sistemul de amortizare a rezistat cu brio teselor

Valoare mare de revanzare pachet GT Line

Nivel de comfort foarte ridicat pentru o masina de clasa mica

 

CONTRA

Cutia de viteze EDC semiautomata schimba rapoartele eficient

Motor diesel zgomotos pe acest Clio 4

Jante pe 17 inch care au suferit in contactul cu bordurile tipice bucurestene

Anvelope scumpe la achizitie

Lipsa motorizare 1.5 dCi de 110 CP pe acest modele

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente