Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test drive cu noul Ford Modeo 2015-Test in Ro cu Mondeo 2.0 TDCI Euro 6 generatia 5

Acesta masina este de fapt un model preserie pentru piata din Europa de Est si vine sa ofere clientilor un raspuns clar pentru modele precum VW Passat 2015 si Opel Insignia facelift 2014.

Asemenea predecesorilor sai noul Mondeo V este un model care este in parte parte asemanator cu masina americana Fusion, insa de aceasta data nu mai este construit in uzina Belgiana de la Genk ci in noua fabrica Ford din Valencia, Spania.

Acest lucru inseamna ca Mondeo V este un model complet diferit prin simplu fapt ca este produs intr-o unitate de factura noua care a fost amplu dezvoltata pentru aceasta noua generatie de berline de clasa medie europene.

Platforma tehnica CD4 este aceeasi cu cea a fratiorului sau Lincoln MKZ lansat in SUA in urma cu doi ani.

DESIGN

Fata de vechile modele noul Mondeo V este o masina 100% americana, adica diferentele fata de nord americanul Fusion fiind extrem de mici inca de la primul contact. Cu acesta strategie Ford Europe vine sa contracareze un noul Passat mult dus spre gama premium Audi A4 cat si cu masini precum Peugeot 508 facelift sau Opel Insignia facelift 2013.


La interior noul Mondeo vine sa ofere cele mai radicale schimbari, respectiv plansa de bord este acum realizata pentru a permite incastrarea sistemului Microsoft Sync american, cat si un layout tipic american.

Calitatea de fabricatie este mult peste generatia precedenta care a suferit de probleme la capitolul materiale din plastic, noul Mondeo avand intreaga plansa realizata dintr-o spuna poliuretanica de cea mai buna calitate asemenea masinilor din segmentul premium.

MOTORIZARE


Pentru a face fata concurentei Ford implementeaza in premiera noul motor diesel 2.0 TDCi de 150 CP, motor dezvoltat de PSA sub numele de Blue HDI. Acest lucru inseamna ca motorul corespunde deja normelor de poluare Euro 6 fiind dotat cu un sistem de recuperare al gazelor SCR asemenea motorizarilor din zona camioanelor.

Conform primelor detalii tehnice noul motor dezvolta un cuplu de 380 Nm si are un consum mediu cu pana la 0.5 litri mai mic decat cel al generatiei 2.0 TDCI de 140 CP.

Cine vrea mai mult poate sa aleaga un 2.0 TDCI de 180 CP, sau un motor pe benzina 1.5 EcoBoost de 160 CP construit in premiera in uzina Ford de la Craiova.

Gama de motorizari disponibile pentru noul Mondeo 2015:

BENZINA:

1.0 L 125 CP EcoBoost
1.5 L 160 CP EcoBoost 
2.0 L 203 CP EcoBoost 
2.0 L 240 CP EcoBoost 

DIESEL

1.6L TDCi 115 CP
1.5L TDCi 120 CP
2.0L TDCi 150 CP
2.0L TDCi 180 CP
2.0L TDCi 210 CP
2.2L TDCI 200 CP

 


 

PRO

Design extrem de atragator intr-un segment conservator ( vezi Passat)

Calitate de fabricatie de top

Suspensie tipica Ford, adica exacta si comfortabila

Caroserie bine structurata in versiunea hatch

Sistem multimedia Microsoft Sync best in class

Utilizarea de ecrane TFT in locurl indicatoarelor clasice

Pret de achizitie mai mica decat cel al lui Insignia si Passat

 

CONTRA

Toate dotarile interesante sunt optionale

Versiunea de top are un pret de achizitie mare

Valoare de revanzare mica fata de Passat

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente