Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test cu noul Opel Corsa 2015-Am pus la treaba Masina Anului in Romania

Acest model a reusit la inceputul anului sa castige si un titlu important pe piata din Romania, insa toata lumea stie de fapt ca avem de fata un amplu facelift aplicat modelului Corsa lansat in anul 2006.

Chiar si asa, masina este complet revizuita pentru noul an, schimbarile fiind atat de mari incat multi ar putea crede ca avem o masina generatie noua.

TEST CU NOUL OPEL CORSA 2015


Fata de modelele Corsa testate de echipa Autolatest in 2009 ( Vezi testul AICI! ) sau testul cu modelul facelit in anul 2012 ( Vezi testul AICI! ) , modelul de fata este un automobile de clasa mica ajuns la maturitate.

Spunem aceasta pentru ca in mare parte caroseria a ramas identica ca si pana acum, respectiv o caroserie extrem de bine fabricata care nu a prezentat in toti anii de utilizare probleme.

Portierele se inchid asemenea unei masini de o calitate superioara, iar antifonarea caroseriei este una dintre cele mai bune din segment, fiind mai buna chiar si decat cea a unui VW Polo generatie mai noua.

SCHIMBARI CORSA 2015


Inca de la prima vedere masina celor de la Opel a suferit ample modificari la capitolul design exterior unde noua parte frontala aduce o linie optica mult rafinata fata de cea a modelelor precedente.

Blocurile optice sunt de factura noua asemenea barei din fata care are integrate acum si sistemul Day Light System pentru condusul pe timp de zi.

La interior plansa de bord a fost complet revizuita fata de vechile Corsa, acum clientii putand sa se bucure de un nou sistem multimedia care dispune de un display de mari dimensiuni touch screen.


Vechiul sistem multimedia Opel a fost eliminat pentru a permite integrarea unui sistem audio si un sistem al computerului de bord mult mai eficient in utilizare.

Comenzile sistemului de aer conditionat au ramas conventionale, detaliu care este inca un plus pentur Corsa in comparatie cu ceea ce ofera concurenta, adica a unor sisteme complicat in utilizare.

Tot noi sunt si indicatoarele de bord care au acum integrale un display multifunctional care anunta suferul de consumul mediu, sistemul audio insa si presiunea in roti.

Comenzile masinii sunt in mare parte identice cu cele ale lui Insignia, adica bune calitativ si intuitive in utilizare.

MOTORIZARE CLASICA EURO 6 CU STOP& START

In cateva luni Opel urmeaza sa echipeze masina de fata cu noul motor 1.0 turbo cu 3 cilindri, motor care trebuie sa concureze 1.0 EcoBoost de la Ford si gama TCe de la Renault.

Noi cei de la Autolatest am testat masina cu motorizarea clasica 1.4 TwinPort de 90 CP, motor care are 4 cilindri in linie si care benefeciaza de sistemul Stop&Start extrem de eficient in mediul urban.

Motorizarea Opel de 1.4 litri este una conventionala, adica nu dispune de injectie directa sau de un sistem complicat de supraalimentare detalii care anunta o fiabilitate in timp mult superiora motoarelor TSI, EcoBoost sau TCe.

Pur si simplu acest motor Opel care dispune de o distributie pe lant este unul andurant, pe piata existand multe modele Astra G si Corsa care au depasit fara probleme granita de 200.000 de km fara probleme la capitolul tehnica.

CONSUM CORSA 1.4 STOP&START

 

Asa cum era de astepta motorul de 90 CP al masinii din acest test drive este unul care afiseaza un consum mediul intr-un Bucuresti extrem de aglomerat de 7.9 litri pentru fiecare 100 de km.

Aceasta cifra poate parea mare insa daca ne uitam la concurenta supraalimentata nu putem decat sa ne bucuram.

Sistemul Stop&Start este eficient si opreste motorul chiar si cand temperatura scade sub 4 grade Celsius, lucru greu de intalnit la modelele VW sau Ford.

Cand iesim in afara orasului consumul scade pana undeva in zona de 5.3 litri, cifra prefect acceptabila pentru un model pe benzina construit in 2015.

CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com.

CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU SAU SUZUKI.

 

PRO

Calitate de fabricatie foarte buna

Plansa de bord noua ergonomica

Sistem multimedia de ultima generatie

Cel mai bun tren de rulare din segment

Valoare mare de revanzare

Motor pe benzina clasic si extrem de andurant

 

CONTRA

Sistemul Stop&Start nu este echipare standard

Lipsa sistem de navigatie

Cutie cu 5 trepte etajata scurt

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente