Whattruck este cea mai mare publicatie online dedicata transportatorilor din Romania si din aceasta cauza nu puteam sa nu testam si unul dintre cele mai indragite modele pick-up din Europa.
Numele sau este Mitsubishi L200, o masina care detine suprematia in segmentul sau in Germania ( cea mai mare piata de masini de acest gen din Europa).
Pentru a vedea de ce germanii indragesc atat de mult modelul japonezilor trebuie sa ne uitam la aceasta masina direct in comparatie cu ceea ce ofera concurenta si de ce nu trebuie sa ne uitam la capitolul caracteristici tehnice.
DESIGN
L200 este un pick-up care se comercializeaza in Europa din anii 80, cand pe aceasta piata doar Toyota mai oferea un asemenea vehicul. Lunga istorie a lui L200 pe Batranul Continent permite in prezent marcii sa afiseze vanzari incredibile in acest segment.
De fapt L200 se vinde in Germania mai bine chiar si decat cateva modele de masini de clasa mica care poarta sigla Mitsubishi.
Una dintre cele mai importante caracteristici ale lui L200 este componenta design care face din acest pick-up un model care se diferentiaza clar de concurenta sa.
Cabina cu plafonul rotunjit este chic insa ofera din pacate un spatiu mai redus pentru pasagerii care stau pe bancheta din spate.
INTERIOR
La volan L200 are o arhitectura a plansei de bord asemenea unui SUV modern cu toate comutatoarele amplasate ergonomic. Volanul se regleaza pe doua directii si permite o pizitionare normala, un avantaj al sau fiind si un diametru mai mic al sau in comparatie cu ceea ce oferea concurenta.
Scaunele din fata sunt profilate corect insa au un sezut prea mic daca ne raportam la o persoana care are o inaltime mai mare de 1.8 m.
Indiferent de ce am zice L200 este un pick-up care are o varsta pe aceasta piata, iar latimea interiorului sau este mai mica decat ceea ce ofera un Hilux, Ranger sau D-Max. Pur si simplu L200 este cel mai mic pick-up din segment la habitabilitate caracteristica care poate sa constituie o problema pentru cei care doresc un nivel de comfort superior.
MOTORIZARE 2.5 DI-D 2014
Motorul gasit sub capota lui L200 este un clasic 2.5 litri care dezvolta in versiunea de putere High Power o putere maxima de 178 CP la o turatie de 3.750 rpm. Momentul motor de 350 Nm este disponibil incepand cu o turatie de 1.800 rpm.
Puterea dezvoltat de acest motor este de altfel si marea problema a lui L200 in comparatie cu ceea ce ofera concurenta. Navara de 2.5 litri dCi are 190 CP si peste 400 Nm, iar noul D-Max bi-turbo are o motorizare mult mai puternica si economica in viata de zi cu zi.
Mai mult decat atat consumul mediu afisat de acest L200 din test a fost de 8.3 litri in mediu extraurban si 13 litri intr-un oras precum Bucuresti.
Acest consum este mai mare decat al unui D-Max si se situeaza la un nivel afisat de Navara care ofera o putere maxima mai mare.
CEA MAI BUNA TRANSMISIE AUTOMATA DIN SEGMENT
……….