Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

PREMIERA-Test Drive cu noul Lotus Elise 2011-Performante=153 CP/tona!

Spunem una dintre cele mai sportive deoarce modelul din acest test este de fapt cel mai ieftin Lotus din oferta, Elise 2011, model care reprezinta entry-level in gama Lotus insa care ofera cel mai mult pentru cel mai putin.

In urma cu mai bine de jumatate de secol un mare britanic spunea ca “nicioadata atat de multi nu au datorat atat de mult atator de putini”, respectv intregul Regat Unit in fata pilotilor RAF.

In prezent un Lotus Elise de baza este atat de sportiv si elegant in constructie incat cine stie poate un Elise S sau chiar un Evora chiar nu merita achizitioante! Elise reprezinta pentru Lotus tot ceea ce este mai bun, respectiv o constructe usoara coroborata cu o motorizare iubitoare de turatii mari, exact sportivtatea cautata si pusa in practica de celebrul Anthony Colin Bruce Chapman, fondatorul Lotus Cars si a mentalitatii unei sportivitati light.

MOTORIZARE

Sub capota modelul din acest test este echipat cu un propulsor de origine Toyota 1ZR-FAE, aceelasi care a fost montat si pe ultima generatie de sportive Celica si de ce nu Yaris TS.

Acest 1.8 de 136 CP ofera un moment motor de 160 Nm la turatii inalte. In viata de zi cu zi momentul motor destul de mic este iertat de transmisia manuala cu 6 rapoarte exacta si eficienta, si nu in ultimul rand de greutate la gol foarte mica.

Conform Lotus Cars acest model consuma in medie 6.3 litri, devenind astfel cea mai economica masina sport a momentului.

INTERIOR

La interior viata dint-un Elise decurge complet diferit fata de ceea ce ofera modelele concurente. Aici singurele obiecte de lux sunt geamurile electrice, instalatia de aer conditionat manuala si radio casetofonul marca Alpine.

In rest totul este redus pentru a da celui din spatele volanului cele mai importante senzatii.

COMPORTAMENT RUTIER

Un Lotus este un Lotus si pana nu conduci unul nu prea pot face comparatii.

De exemplu in urma test-ului efectuat cu modelul concurent Porsche Cyamann S am observat ca germanii fac viata extrem de placuta pentru cei doi pasageri.

Modelul Lotus ofera altfel de placeri in spatele volanului, placeri care nu au nici o legatura cu situatia comfortului la interior, insa care ofera reprize de adrenalina aproape imposibil de atins intr-un Porsche modern.

PRET

Masina din acest test drive are un pret de achizitie usor peste 40.000 euro, fapt care duce aceasta masina intr-o clasa de sine statatoare, respectiv o clasa unde sportivitatea pura poate sa coste chiar si sub granita a 50.000 euro TVA inclus.

PRO

Imaginea marcii, comportament rutier extrem de sportiv, tren de rulare exact, motorizare fiabila, transmisie sport, pret de achizitie extrem de mic.

CONTRA

Acces dificil in masina insa pentru o sportivitatea pura trebuie platit un pret!, Lotus Elise nu este recomandat doamnelor si domnisoarelor.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente