Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Premiera Nationala-Test Drive cu noul Ssangyong Korando Facelift 2013 e-XDi200 175 CP

Aceasta se numeste Korando si reprezinta de fapt un amplu facelift aplicat modelului comercializat cu succes in toata lumea incepand cu anul 2010.

UN NOU LOOK PENTRU ANUL 2014

De fiecare data cand vorbim de masinile produse de catre Ssangyong trebuie sa avem ceva de argumentat atunci cand vine vorba de elementul optica exteriora.

Ei bine si de aceasta data marca din Coreea reuseste sa se diferentieze de modelele concurente insa printr-un design elegant cu multe elemente premium pentru un SUV compact.

In primul rand trebuie spus ca noul Korando 2013 este o masina care a suferit modificari substantiale la capitolul optica datorita noii strategii de promovare a masinilor Ssangyong pe toate pietele.

Acum Ssangyong trebuie sa devina unul dintre cei mai importanti fabricanti de autovehicule cu transmisie integrala din lume, iar specificul viitoarelor modele este strans legat si de componenta premium.


Noul Korando 2013 facelift nu mai este un simplu SUV compact, ci chiar un SUV premium pentru ca ofera in prezent cea mai buna calitate de fabricatie din segment, cele mai bune performante off road si nu in ultimul rand un diesel puternic extrem de economic.

CARE SUNT SCHIMBARILE PENTRU KORANDO 2014

De fiecare data cand vorbim de un facelift putem spune ca cei care construiesc masina au dorit sa prelungeasca viata produsului, si nu in ultim rand sa remedieze eventualele probleme survenite la capitolul tehnica. Cei de la Ssangyong nu au realizat doar un simplu facelift masinii, ci au schimbat atat de multe elemente la caroseria deja cunoscuta incat putem spune ca pur si simplu avem de fata un Korando 2014 complet nou.

Daca anul trecut masina avea o calitate de fabricatie medie in acest segment, acum gasim la interior o noua plansa de bord realizata din spuma poliuretanica de cea mai buna calitate ( este chiar la nivelul masinilor premium din segmentele superioare), o ergonomie imbunatatita si multe elemente acoperite cu piele pentru a da un look premium masinii.

Tot la interior pasagerii din spate benefeciaza de cele mai confortabile locuri din clasa SUV compact, iar bancheta spate culisanta ofera de asemenea un spatiu interior asemanator cu cel din masinile SUV din clasa mare.

Antifonarea caroserieie a fost mult imbunatatita, iar motorul diesel a fost montat pe un nou sistem de prindere care anuleaza aproape complet vibratiile propulsorului.

MOTORIZARE DIESEL  CORECTA


Sub capota lui Korando se gaseste un motor diesel de doi litri care dezvolta o putere maxima de 175 CP in versiunea de top, si 155 CP pentru versiunea de baza recomandata celor care merg preponderent in mediul off road.

Acest motor dezvoltat in Austria este de conceptie noua, este puternic are o distributie pe lant si ofera conform celor de la Ssangyong o fiabilitate asemanatoare cu cea a motoarelor mai vechi semnate de Mercedes Benz.

In viata de zi cu zi noul motor de 175 CP ofera un rafinament asemanator cu cel al motoarelor BMW si Audi din aceeasi clasa, si este clar mai rafinat decat diesel-ul de 2.2 litri CDI Mercedes sau 2.2 D-4D de la noua Toyota RAV4.

Consumul mediu anuntat de constructor pentru acest motor este de 6.4 litri in versiunea cu transmisie manuala, si 7.5 litri pentru Korando echipat cu transmisia automata cu 6 trepte.

De fapt noul propulsor are un caracter usor sportiv, acesta mergand fara cursur chiar si cand turatia atinge limita de 4.000 rpm.

Momentul sau motor este in limitele clasei si permite un comportament dinamic masinii in ciuda greutatii la gol destul de mari.

COMPORTAMENT RUTIER


Ssangyong Korando este cea mai performanta masina SUV din segmentul sau in mediul off road, insa ofera un comportament admirabil si atunci cand se merge pe sosea. Noua caroserie autoportanta este extrem de rigida si ofera un comportament in viraje neutru datorita echiparii puntii spate multi-link.

De fapt noul Korando reuseste sa ofera un comfort all around peste media clasei datorita unei antifonari superioare a caroseriei, si a unui nou sistem de prindere al motorului gandit pentru reducerea zgomotului chiar si in mediul off road.

Noua transmisie automata cu 6 rapoarte este construita in Australia si ofera o economie reala atunci cand se ruleaza pe autostrada, insa rafinamentul sau nu poate sa concureze cu transmisia automata 5G Tronic care se monteaza pe modelele Rexton si Rodius.


CONCURENTA

CEO Ssangyong a declarat in cadrul conferintei de lansare Korando 2013 ca marca aceasta are un viitor stralucit pentru ca este cel mai vechi constructor auto din Coreea de Sud , si ca este unul dintre cei mai mari fabricanti de automobile cu transmisie integrala din lume.

Know how-ul celor de la Ssangyong in constructia de masini 4×4 se vede foarte bine la capitolul tehnica off road, noul Korando fiind un produs premium extrem de capabil atunci cand iesim in afara soselei.

Principalii concurenti pentru aceasta masina in Romania sunt VW Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga si de ce nu chiar si versiunea de top Dacia Duster.

Calitatile lui Korando 2013 pot face acest model sa concureze la capitolul calitate perceputa chiar si cu nume mari precum BMW X1 sau Audi Q3, produse premium mult mai schumpe la achizitie.

CONCLUZIE


Ssangyong este o marca care de cativa ani a iesti de pe piata auto din Romania, insa acum noul importator ofera servicii de top si o gama completa de masini.

Vedeta gamei Ssangyong este noul Korando 2013, un SUV care nu doar ca are reale pretentii de a concura marile nume din segmentul SUV european, ci are toate ingredientele de a avea succes chiar si cand ne raportam la masinile premium comercializate la noi.

Echipamente precum scaunele ventilate sau volanul incalzit plus o tapiterie de piele de buna calitate permit masinii sa ridice pretentii chiar si in fata numelor mari. 

Pur si simplu noul Korando nu mai este doar un simplu SUV comercializat in Europa, ci un SUV premium care vine sa dea lectii de off road multor masini cu imagine mai buna pe aceasta piata si care in realitate nu sunt decat masini de sosea.

PRO

Motor puternic si economic

Cutie automata cu 6 rapoarte

Transmisie 4×4 foarte buna in soft off-road

Spatiu interior best in class

Calitate de fabricatie premium

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Imagine de marca in Romania

Lipsa sistem de navigatie

Transmisie automata putin rafinata in comparatie cu 5G Tronic de pe Rexton

Acces portbagaj

Pret de achizitie al versiunii de top

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente