Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul SsangYong Musso e-XDi 4WD costa 40.000 euro cu toate taxele incluse

Acest brand a mai fost importat in Romania in urma cu mai bine de 10 ani de catre Autoitalia si a afisat pe atunci vanzari destul de bune.

Acum in anul 2018 Ssangyong are o noua companie mama care a revizuit complet gama de modele pentru Europa.

Masina de fata se numeste SsangYong Musso e-XDi 4WD si este de fapt un urmas de seama al precedentului model bazat exclusiv pe platforma tehnica a lui Korando.


TEHNICA DE GENERATIE VECHE MERCEDES

Sub capota lui SsangYong Musso e-XDi 4WD se ascunde un motor diesel de 2.2 litri care este construit in noua uzina Ssangyong tot sub egida celor de la Mercedes.

De fapt motorizarea de fata a tocmai a fost scoasa din uz pe modelele Mercedes pentru ca acum germanii au dezvoltat o noua generatie de motoare de doi litri si 190 CP.


Motorul de fata este un clasic 2.2 CDi care se numeste la Ssangyong e-XDi si care ofera o putere maxima de 181 CP. Momentul motor este de 400 Nm.

Transmisia standard este una 100% Ssangyong si are 6 trepte relativ bine sincronizate cu puterea motorizarii de 181 CP.

Optional fanii marcii pot sa-si aleaga din lista de optionale o transmisie automata clasica cu 7 trepte care este si ea construita cu ajutorul celor de la Mercedes. Aceasta este de fapt veche cutie 7G Tronic intr-o versiune realizata in Corea pentru aceasta masina.

DE CE SSANGYONG?

In primul rand trebuie mentionat faptul ca aceasta marca este cea mai veche din Corea de Sud, aceasta avand mai multa experienta chiar si decat KIA sau Hyundai in constructia de masini cu transmsie 4×4.

Tot un plus al noului model SsangYong Musso e-XDi 4WD este utilizarea platformei tehnice a noului Rexton XL, adica sarcina maxima in bena este de 1 tona iar cea tractata cu sistem de fanare este de 3.5 tone.


PROBLEME SSANGYONG

Motorizarea lui Mercedes de 2.2 litri a avut mari probleme de fiabilitate in decursul anilor, iar modifcarea sa pentru a atinge emisile din 2019 este aproape imposibila.

Imaginea de marca in Romania este extrem de scazuta pentru ca niciodata Ssangyong Europa nu a investit in Romania la capitolul imagine sau retea de service.


Valoare de revanzare a sa este cea mai mica de pe piata in ciuda faptului ca vorbim de un pick-up care in teorie are una dintre cele mai mare valori de revanzare in comparatie cu un SUV.

Pretul de achziitie este si el unul prohibitiv, pentru cei 40.000 euro poti lejer sa mergi spre un Navara de top sau un VW Amarok cu un motor V6 TDI de peste 220 CP si cutie ZF8 automata.


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente