Kia Niro II reuseste in primele teste pe sosea sa afiseze un consum mediu real de 4.2 litri la 100 de km parcursi.
Modelul a parcurs pe soselele din Coreea de Sud aproximativ 140 km cu mediu urban insa si autostrada, iar consumul mediu a fost cel enuntat.
Sub capota noua Kia Niro Hybrid 2022 are un motor pe benzina aspirat de generatie noua SmartStream G care ofera tot 105 CP la 5.550 rpm, insa acum motorul electric afiseaza o putere de 43 CP si un cuplu de 170 Nm.
Pe intreaga distanta de 140 km masina a consumat doar 6 litri de benzina, cifra foarte buna in comparatie cu precedenta generatie vanduta si in Romania.
Kia Niro Hybrid 2022 urmeaza sa fie una dintre cele mai vandute masini Hybrid din Europa pentru ca are o caroserie noua, un nivel de echipare de top, o calitate buna si un pret inferior masinilor Toyota hybrid fabricate in Franta si Turcia pentru piata din Europa.
Citeste AICI ultimul test cu precedenta generatie Niro Hybrid in versiunea sa de top PHEV cu autonomie de peste 60 km in modul electric!
In momentul aparitiei masinii si pe piata din Europa vom realiza un test drive complet cu acest model ajuns la generatia II!
DE CE KIA NIRO PHEV ESTE O MASINA MAI HIGH TECH DECAT PRIUS PRIME PHEV?
La aceasta intrebare avem un raspuns imbucurator pentru fanii KIA, pentru ca vorbim de o masina extrem de economica chiar si cand este comparata cu un concurent precum Toyota Prius Prime PHEV 2022.
Masina de fata se numeste Niro 1.6 GDI PHEV 6DCT COMFORT si ofera un acumulator electric cu o capacitate de 8.9kWh Li-ion polymer, care are in constructie 96 de celule si o greutate de 117 kg.
Fanii Niro vor spune ca este prea putin, pentru ca e-NIRO are un acumulator de 64kWh, insa acestia uita faptul ca bateria lui e-Niro cantareste o greutate la gol de 457 kg, iar un PHEV are si motorizarea pe benzina.
Adica, daca cei de la KIA aveau de gand sa monteze acumulatorul lui eNIRO pe acest PHEV, greutatea totala a masinii depasea cu siguranta 2 tone, iar motorizarea pe benzina nu prea mai avea rezervor de benzina, pentru ca acumulatorul mai mare este montat pe toata lungimea caroseriei.
Si daca tot vorbim de Prius, putem spune ca cei de la KIA au ales sa monteze pe toata gama Niro, o transmisie 6DCT cu dublu ambreiaj, care este mult mai rafinata si rapida in utilizare decat transmisia CVT gasita pe toate modelele Toyota.
This article describes the 2022 Kia Niro Hybrid as one of the ideal cars on the market for those who care about the environment while also wanting high efficiency in fuel use. This is proof that hybrid technology is increasingly capable of delivering exceptional performance without sacrificing comfort or aesthetic appeal.