Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Lansare nationala a noului Peugeot 308 2014-Test Drive Peugeot 308 1.6 THP 125 CP

In ciuda faptului ca masina pastreaza aceelasi nume, platforma tehnica este complet noua si aduce mari schimbari brand-ului 308 in comparatie cu modelul precedent.

Aici putem sa enumeram faptul ca noul 308 este o masina care renunta la un design gen MPV compact asemenea vechilor modele in favoarea unei linii optice mult apropiate de cea a concurentior precum Renault Megane sau VW Golf.

CE ESTE NOU?


Daca privim masina din afara nu putem sa nu observam o oarecare “obsesie” a celor de la PSA de a realiza o masina care utilizeaza in mare parte un look VW Golf, solutie care nu este in nici un caz una problematica pentru ca noul 308 arata bine, nu prea iese in evidenta in trafic si de ce nu targeteaza clientii de masini care pana acum se indreptau spre un Opel Astra sau VW Golf.

MARILE SCHIMBARI DIN INTERIOR

Daca pe afara masina arata modern la interior lucrurile sunt cu adevrat revolutionare pentru acest segment pentru ca noua plansa de bord este futurista cu ale sale indicatoare amplasate direct deasupra volanului.

De asemenea plansa de bord are acum o consola centrala care este compusa din 5 comutatoare si un diplay touch screen de mari dimensiuni.

Aceasta linie se mai intalneste doar la modelul premium Tesla S, Peugeot fiind primul constructor de masa care renunta la multitudinea de comutatoare clasice pe consola centrala.

In viata de zi cu zi este usor greu sa te obisnuiesti cu acest sistem all in one insa dupa aceasta perioada de acomodare interiorul unui Golf pare ca vine din anii 90, adica este mult prea banal.

Calitativ noul 308 face un salt imens prin utilizarea in mari proportii a spumei poliuretanice pe intreaga plansa de bord, detaliu care permite masinii sa concureze chiar si modelele precum BMW Seria 1 sau Audi A3.

Singurul lucru oarecum nefericit este mini consola centrala din partea inferioara a plansei care este realizata dintr-un plastic de slaba calitate.

In rest totul este altfel fapt care anunta un succes scontat masinii celor din Hexagon.

MOTORIZARE PE BENZINA FOARTE BUNA

Spunem foarte buna pentru ca in acest test de prezentare care a avut loc in Valcea am ales motorul pe benzina THP de 1.6 litri care dezvolta acum o putere maxima de 125 CP.

Chiar daca nu este la fel de bun la capitolul performante asemenea unui 1.6 THP de 155 CP  acest entry level THP este mai rafinat si mai econonic decat un concurent precum 1.0 EcoBoost de 125 CP de  la Ford Focus sau un 1.4 TSI de la VW Golf.

Distributia pe lant si intervalele mari de service anunta o viata buna celor care doaresc o masina pe benezina.

Consumul mediu realizat cu masina de fata a fost de 5.5 litri in conditiile unei masini cu doar 300 de km la bord.

 

PRO

Imagine de marca

Calitate buna de fabricatie

Pret elegant

Motor THP rafinat si extrem de economic

Tren de rulare confortabil pe soselele cu denivelari

 

CONTRA

Valoare de revanzare

Versiunea de top este prea scumpa

Comportament usor imprecis la viteze mari

VEZI CAT COSTA UN 308 AICI!

 


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente