Aceste zone sunt de fapt doua continente respectiv Australia si Africa. Acolo nume mari precum Jeep sau Land Cruiser nu au nici o sansa in fata celor de la Toyota deoarece acestia produc o masina de mai bine de 40 ani in mare parte identica cu primul model.
Numele sau este Toyota Land Cruiser 76 si reprezinta in acest moment cel mai vechi 4×4 din gama japonezilor.
Chiar si asa masina se comercializeaza cu succes pe aceste doua continente deoarece a dat dovada ca sunt extrem de rezistenter indiferent daca afara sunt 40 de grade si o umiditate extremea.
Fiabilitatea Land Cruiser-ului 76 a intrat in istorie si acest lucru face ca aceasta masina sa fie produsa in continuare pentru cei care nu doresc un exemplar nou plin de electronica si probleme de fiabiliatte.
Sub capota se ascunde un motor V8 de 4.5 litri diesel care dezvolta o putere maxima de 202 CP si un moment motor de 430 Nm incepand cu 1.200 rpm.
Transmisia masinii este de tipul manuala cu 5 rapoarte.
Tractiunea se face pe puntea spate in mersul normal insa cu ajutorul unui reductor clasic aceasta poate sa fie transferata si pe fata.
la interior noua masina a primit un facelift de unde si o noua plansa de bord care are acum un aparat radio CD si instalatie de aer conditinat.
ABS-ul poate sa fie comandat optional insa intr-un safari nu este nevoie de el.
Standard clientii beneficiaza in premiera pentru aceasta serie de doua airbag-uri frontale.
Pretul unui asemenea model este de $58,540 dolari australieni, respectiv 50.000 euro cu toate taxele incluse.
Consumul mediu al motorului V8 diesel este de 11.3 litri pentru fiecare 100 de km.
Pretul nu include din pacate pentru fanii din Romania si volanul pe partea dreapta a soselei.