Este vorba de un Ford Ranger de ultima generatie, un pick-up full size in Europa care a fost lansat in urma cu cativa ani si care a inceput sa devina usor usor un benchmark in acest segment.
Spunem aceasta pentru ca daca punem un Ranger fata in fata cu un Mitsubishi L200 sau in fata unui VW Amarok nu putem trece cu vederea faptul ca americanul este cel mai mare, arata cel mai bine si nu in ultimul rand are un interior realizat de cel mai mare producator de masini de acest gen din lume, respectiv Ford Motor Company.
CUM ARATA NOUL RANGER IN FATA CONCURENTEI
Noi cei de la Whattruck am spus tot timpul ca cel mai impunator pick-up din Europa este fara doar si poate japonezul Toyota Hilux. Acesta este construit pe baza modelului Tundra din SUA si ofera un feeling de masina indestructibila real.
Noul Ranger pus fata in fata cu Hilux se vede clar superior la capitolul motorizare si de ce nu caroserie unde masina americanilor este mai mare, mai confortabila si conform producatorului mai rezistenta.
Pana la acest capitol greu de demonstrat in prezent noi ramanem fideli modelului Hilux care se afla pe piata cu aceeasi platforma tehnica fara cusur de ani buni de zile.
Locul unde Ranger pur si simplu este cel mai bun se regaseste la interior unde noua pozitie la volan coroborata cu plansa de bord fac din convietuirea pe distante lungi best in class.
Mai mult decat atat ergonomia comenzilor aduce inca un avantaj al lui Ranger, masina construita pe baza legendarului Ford F-150 SUA.
CAT CONSUMA UN RANGER TDCI?
Testul de fata reprezinta primul de acest gen realizat in Romania, respectiv echipa Whattruck a parcurs cat mai economic 1.000 km pentru a vedea care este consumul real al masinii de fata.
Dupa parcurgerea distantei enuntate mai sus putem relata faptul ca noul Ranger este o masina economica in segmentul sau, consumul mediu fiind de 7.4 litri in regim mixt.
Intr-un oras precum Bucuresti un Ranger consuma in medie 10-11 litri in conditiile rularii cu aerul conditionat pornit intr-un trafic mediu.