Design-ul caroserieie este relativ cuminte, insa ascunde o tehnologie de top atat la capitolul motorizari cat si la capitolul multimedia.
Noul CR-V vine echipat cu o gama completa de motoare atat pe benzina cat si diesel.
Acum clientii pot alege un CR-V diesel cu transmisie automata si un nivel al echipamentelor care poate rivaliza cu orice SUV premium precum Audi Q3, BMW X3 sau de ce nu Mercedes GLK.
De partea cealalta a baricadei se afla noua generatie de SUV-ului Ford Kuga II, masina care se vinde de anul trecut cu succes in SUA sub numele de Escape.
Caroseria lui Kuga este noua, este mai bine realizata decat in trecut si ofera un grad de confort greu de atins de masinile Ford SUV europene de acum cativa ani.
MOTORIZARI DIESEL
Sub capota masina din aceste imagini vine echipata cu o motorizare pe benzina din serie EcoBoost de 2.0 litri care dezvolta o putere maxima de 240 CP.
Din pacate acest motor nu este disponibil si pentru clientii din Europa care trebuie sa se multumeasca cu un EcoBoost mai mic de 1.6 litri si 150 CP in versiunea cu transmisie manuala si 182 CP ( moment motor de 240 Nm) pentru versiunea de top cu transmisie automata.
Fanii diesel pot alege pentru ambele modele si propulsoare cu aprindere prin compresie, Honda oferind pe modelul CR-V un conoscut 2.2 i-DTEC 4WD AT care ofera o putere maxima de 150 CP care dezvolta un moment motor de 350 Nm incepand cu o turatie de 2.000 rpm.
Honda echipeaza noul CR-V cu o transmisie automata cu 5 rapoarte foarte buna atat din punct de vedere al performantelor cat si din punct de vedere al fiabilitatii.
De partea cealalta Ford Kuga II este oferit clientilor din Europa tot doar cu un singur motor diesel TDCI de doi litri care ofera doua versiuni de putere.
Modelul de intrare in gama dezvolta o putere maxima de 140 CP si este cuplat la o transmisie manuala cu 6 rapoarte, in timp ce versiunea de top are 163 CP si poate sa primeasca o cutie de viteze automata PowerShift cu 6 viteze.