Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Chevrolet Cruze ataca in Europa! Test Drive Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5

Chevrolet Cruze VCTDI Acest lucru nu inseamna neapart un lucru rau deoarece masinile produse in Coreea de Sud in anii 90 au demonstrat o fiabilitate de prima mana ( vezi fostele Daewoo Tico, Matiz, Cielo sau Leganza).

Astfel, dupa ce defunctul Daewoo a fost preulat de gigantul General Motors, americanii au incercat si au reusit sa creeze un brand entry-level Chevrolet si pentru piata auto de pe Batranul Continet.

test drive chevrolet Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, consum, autolatest, drive test, 0-100 km/h, viteza maxima, oring diesel Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, motor opel insignia Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, drive test ro

Anii anu trecut si marca Chevrolet s-a impus prin modele precum Matiz/Spark, Lacetti sau Aveo, insa de fiecare data in gama americanilor a existat o bresa Aceasta bresa o reprezinta clasa compacta superiora unde piata europeana este foarte receptiva in special daca vorbim de un automobil in trei volume cu motorizare diesel.

Pentru a astupa aceste lipsuri GM a batut palma cu italienii de la VM Motori pentru achzitia de motoare diesel de doi litri si a dezvoltat o noua masina pe baza platformei viitoarului model Opel Astra care se va lansa in aceasta toamna.

Evolutia Cielo-Nubira si Cruze Daewoo si acum Chevrolet au pus accent de foate mult ori pe berline de clase medii in trei volume care sa fie comercializat in schimbul unui pret de achitie modic insa care sa ofere un habitacul spatios si de ce nu un volum al portbagajului peste media clasei.

test drive chevrolet Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, consum, autolatest, drive test, 0-100 km/h, viteza maxima, oring diesel Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, motor opel insignia Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, drive test ro

Defunctul Cielo produs la uzina de la Craiova a fost o masina fiabila si s-a bazat din punct e vedere tehnologic pe un mai vechi Opel Kadette, iar in acest moment noul Cruze se bazeaza tot pe un Opel insa dispune si de motorizari diesel de ultima generartie.

Chevrolet si Concurenta

Noul Chevrolet Cruze este o masina care trebuie sa scoata marca americana din anonimat pe Batranul Continet, iar utilizarea unei platforme tehnice inrudice cu cea a noului Opel Astra si echipare sa cu motorizari diesel de doi litri sunt caracteristici de top pentru o evolutie de succes in Europa.

Pe langa aceste detalii noul Cruze vine in oferta cu un pret de achizitie de 16.282 euro TVA inclus pentru versiunea diesel de 150 CP.

test drive chevrolet Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, consum, autolatest, drive test, 0-100 km/h, viteza maxima, oring diesel Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, motor opel insignia Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, drive test ro

Acest detaliu face ca masina sa concureze fara probleme un Renault Megane Sedan 1.9 dCI sau o Skoda Octavia 1.9 TDI, cu mentiune ca masina americana din orice punct este privita este mai ieftina cu peste 4.000 euro decat concurenta.

Lovitura de gratie a celor de la Chevrolet este oferirea unui diesel de doi litri si 150 CP, putere care nu este atinsa nici de un Megane (1.9 dCI si 130CP), nici de o Skoda Octavia (1.9 TDI si 105 CP). Motorizare Sub capota lui Cruze se ascunde un diesel modern si puternic care are numele de VCTDI.

In realitate acest diesel este produs de italienii de la VM si dispune de patru cilindri si doi litri cilindree. Sistemul de supraalimentare este semnat Garrett iar injectia este de tipul common-rail directa.

Aceasta tehnologie favorizeaza un grad scazut de zgomot si un consum extrem de mic de motorina. Momentul motor de 320 Nm este sesizabil in orice situatie daca turatie motorului creste peste 2.000 rpm.

test drive chevrolet Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, consum, autolatest, drive test, 0-100 km/h, viteza maxima, oring diesel Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, motor opel insignia Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, drive test ro

Transmisie

Masina din test a fost echipata cu o transmisie manuala cu 5 rapoarte destul de exacta care a facilitat o economie de combustibil sesizabila in mediul extraurban. Demultiplicarea ultimei trepte permite atingerea unor viteze se croaziera pe autostrada de ordinul a 150 km/h.

Consumul afisat de computerul de bord nu a depasit 8 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

test drive chevrolet Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, consum, autolatest, drive test, 0-100 km/h, viteza maxima, oring diesel Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, motor opel insignia Cruze 2.0 VCTDI 150 CP M5, drive test ro

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente