Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cel mai bun model estate 4×4 ramane Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

Japonezii de la Fuji Industry vand in continuare in Europa cel mai bun model estate cu transmisie 4×4.

Aici vorbim de ultima generatie Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 2021, care vine sa concureze modele precum Audi A4 Allroad care din pacate nu mai evolueaza pentru ca Audi a anuntat ca renunta la motorul pe benzina.

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

Respectiv, vedem cum VAG cat si Mercedes au anuntat ca renunta si la banalele motoare pe benzina precum 2.0 TFSI MildHybrid, in aceelasi timp Subaru ofera europenilor un superb boxer aspirat de 2.5 litri.

Motorul ofera aceeasi putere maxima de 169 CP la o turatie de 5.000 rpm, in timp ce cuplul motor este de 252 Nm la 3.800 rpm.

Adica, vorbim de un motor gasit pe gama Legacy Outback de la inceputul anilor 2000, motor care este extrem de silentios si de ce nu, extrem de fiabil in timp.

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

ADAC spune ca singura problema a lui Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic este consumul mare de benzina care se situeaza la 8 litri in oras si 9.5 litri pe autostrada, insa fanii Subaru chiar nu tin cont de aceste cifre.

Fiabilitatea si rafinamentul unei masini conteaza mult mai mult decat cativa CP in plus pe un motor care cedeaza ( 2.0 TFSI) in doar 80.000 de km.

CARE SUNT CONCURENTII SAI DIRECTI?

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

In primul rand trebuie spus ca aici nu luam in calcul marcile premium pentru ca Subaru nu este o marca premium, respectiv concurentii sai directi sunt: Audi A4 Allroad, Citroen C5 Aircross, Skoda Octavia Scout, VW Passat Alltrack 2021.

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

Din pacate pentru europeni nici unul dintre acestia nu mai are sub capota motorizari pe benzina clasice aspirate fiabile! Regula de downsizing este necunoscuta la Subaru Outback 2021.

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

PRO

Imagine de marca

Fiabilitate si constructie Made in Japan

Transmisie integrala eficienta

Motor 2.5 FB25 rafinat si extrem de fiabil

Cutie CVT Lineartronic rafinata in utilizare

Valoare mare de revanzare

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

CONTRA

Pret mare de achizitie

Subaru nu se vinde oficial de catre Subaru Europe in Romania

Lipsa retea oficiala de service Subaru in Romania

Reprize lente

Cutie Lineartronic CVT care nu se ridica la nivelul unei transmisii automate clasice

Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, test drive Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP, pret , drive test, consum, garda la sol, review, subaru romania, subaru smt service, test ro Subaru Outback 2.5i Platinum CVT-Lineartronic 169 CP

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 4 in linie boxer ASPIRAT
Injectie: Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 2498 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 94,0 x 90,0 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 169– 5000
Cuplu maxim Nm – rot/min:  252 /3800
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 63

Transmisie

Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: CVT Lineartonic

Dimensiuni

Lungime (mm): 4870
Latime (mm):  1875
Inaltime (mm): 1675
Ampatament (mm): 2745
Portbagaj: 561/1.822 l
Greutate la gol kg: 1674

Performante

0 – 100 km/h (s) – 10.2
Viteza maxima (km/h) –193
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 8.2
Anvelope: 225/60 R18

Pret
Pret lista cu TVA: 45.990 Euro

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Sant la al treilea subaru forester diesel! Foarte mulțumit de mașini! În România turma nu cunoaște aceste mașini decât într-un număr limitat! Cine a avut o mașină subaru nu va mai dori sa schimbe marca! În viitorul apropiat voi achiziționa un subaru Outback, benzina pe care sa o am un timp mai îndelungat! Cine nu a văzut Japonia nu știe ce înseamnă subaru!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente