Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Asa arata cea mai mare problema pentru Dacia Duster 3-Test Drive cu noul MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024

MG a venit oficial si pe piata din Romania, vedeta sa fiind masina din acest test drive, pentru ca este SUV-ul care o sa dea mari batai de cap tuturor concurentilor.

Pe scurt, trebuie spus ca noul MG-HS este mai ieftin cu 10.000 de euro decat un Tigaun, Austral, Qashqai sau Tucson la acelasi nivel de echipare, cifra de-a dreptul socanta pentru cel care intra in contact pentru prima data cu MG.

Masina de fata este un produs SAIC, cei care produc Audi si VW in China de mai bine de 40 ani, adica un specialist in producerea de automobile de calitate pentru cea mai mare piata auto din lume.

Si daca nu crezi asta, noi trebuie sa-ti amintim ca SAIC produce acum in China modelele Audi Q6, Volkswagen Phaeton, Audi Q5 e-Tron, VW ID.6, Skoda Octavia sau Audi A7L.

CE MOTOR ARE SI CUM SE CONDUCE?

Sub capota lui HS se ascunde un motor de 1.5 litri turbo de 162 CP si 250 Nm, motor produs de SAIC impreuna cu General Motors pentru Buick si Cadillac, adica un motor EcoTec care pana anul trecut echipa si ultima generatie de modele Opel Insignia.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

La prima vedere poate parea un motor prea slab pentru aceasta caroserie, insa in realitate masina are un comportament rutier mai mult decat decent, “de vina” fiind si cutia cu dublu ambreiaj Borg Warner, despre care putini stiu ca este, de fapt, DSG7, care echipeaza in prezent toate masinile VW si Skoda din Europa.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

Daca vrei un SUV confortabil, nu vei avea probleme cu acest HS, pentru ca intreaga experienta de la volan este cea intalnita la VW Tiguan sau Cadillac XT4, ambele masini construite evident de catre SAIC in China.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

DE CE DACIA DUSTER 3 ARE PROBLEME?

In primul rand pentru ca Dacia Duster 3 cu dotari echivalente ajunge la un pret de aproximativ 30.000 euro, in timp ce acest MG HS cu toate dotarile se vinde acum la Bucuresti cu un pret de 27.600 euro, respectiv cu un mic discount MG HS, se vinde cu aproximativ 3.000 euro mai ieftin ca o Dacia Duster.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

Duster 3 va avea probleme pentru ca este in continuare un produs low-cost, adica plastic dur la interior, punte spate rigida pentru versiunule 2WD si sistem de franare cu tamburi pe puntea spate pentru acestea.

MG HS are standard o punte spate multi-link, are discuri de franta pe toate rotile si dispune de o calitate de fabricatie la interior mai buna chiar si decat cea de la un Renault Austral.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

La prima vedere poate parea greu de crezut, insa realitatea este crunta pentru produsele de la Pitesti care sunt mult prea scumpe pentru ceea ce ofera.

DE CE NU TREBUIE SA-TI FIE “FRICA” DE PRODUSELE MG?

In primul rand, asa cum am spus mai sus, SAIC produce in Asia toate marcile VW, Audi, Skoda, Cadillac si Buick, adica peste 6 milioane de unitati anual, iar marca proprie MG Motor preia know-how de la toate cele enumerate mai sus.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

De fapt, primesti un produs calitativ mult peste oferta europena la un pret incredibil de mic, plus o garantie reala de 7 ani pentru toata Europa.

Masina de fata merge fara probleme, are un consum decent si dispune de un pachet de dotari greu de egalat de catre concurenta, de fapt asa cum spuneam mai sus, masina lui MG este in medie cu 10.000 euro mai ieftina la dotari echivalente decat orice concurent european sau japonez.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

Lipsa de imagine este probelmatica in acest moment, insa deja avem 30 de dealeri MG in Romania, dealeri care nu au probleme cu piesele, pentru ca hub-ul central al MG Europe este chiar in Ungaria, adica orice piesa ajunge la orice dealer din Romania in mai putin de 6 zile, termen care urmeaza sa scada pana la un nivel de 3 zile.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Dupa cum bine stiti, nu exista masina perfecta, si acest MG HS are problemele sale, insa fara discutii avem de fata un best-buy in Romania anului 2024, cand Dacia vinde un Duster cu 30.000 euro si asta fara sa mai asteptam un Bigster de aproape 40.000 euro in 2024.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

MG HS este acel SUV de clasa compacta, care arata bine in toate segmentele chiar daca rezolutia camerelor video este precara sau cutia inca are un delay cand treci din P in D sau R, detalii despre care trebuie spus ca nu sunt grave cand ne uitam la cum arata service-urile pline ale concurentei.

Chinezii au construit acest HS pentru a da o palma europenilor si japonezilor, care nu vor sa mai produca un SUV de calitate sub 25.000 euro, preturile reale ale concurentilor sai fiind in medie de peste 35.000 euro fara prea multe dotari optionale.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

Sfatul nostru este sa mergeti sa testati masina pe propria piele, nu doar sa cititi criticile fanilor masinilor europene, care au devenit atat de scumpe inca rivalizeaza chiar si cu cele ale producatorilor premium.

MG HS 1.5 T-GDI 162 CP cutie automata 7-DCT 2024, test drive, drive test, duster 3 vs mg hs, 0-100 km/h, viteza maxima, garda la sol, mg motor romania, mg hs piele rosie, dotari mg hs, duster 3 1.2 tce vs mg hs 1.5 tgdi

Daca vrei sa-ti cumperi Duster 3 mergi la Dacia si plateste fara discutii masina, insa inainte de a lua o decizie este recomandat sa dai o fuga si pana la un dealer MG sa testezi si acest HS, lucru care poate sa-ti schimbe complet imaginea despre Dacia, insa si despre produsele MG din Romania.

 

PRO

Garantie motor si cutie 7 ani sau 150.000 de km

Calitatea foarte buna a asamblarii

Motor pe benzina rafinat chiar si in mediul urban

Cutie de viteze Borg Warner DSG7 cu ambreiaje umede

Tren de rulare confortabil si chiar in afara soselei

Cutie care stie sa faca coasting in mediul extraurban

Sistem Stop&Start corelat cu AutoHold

Faza mare automata LED standard

Dotari stanard mult peste tot ceea ce gasesti la concurenta

 

CONTRA

Imagine de marca in Romania

Consum relativ mare de benzina

Lipsa versiune GPL care este disponibila la MG Motor Italia

Lipsa transmisie integrala

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 4 in linie MG SGE-LFV GDI 15E4E
Injectie: Benzina 1 turbina
Capacitate cilindrica (cm3): 1490 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 74.0 x 86.6 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 162/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min: 250/1700
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 55

Transmisie

Punte motoare: 2WD
Cutie de viteze / nr. trepte: Dublu Ambreiaj 7 trepte ulei

Dimensiuni

Lungime (mm): 4574
Latime (mm): 1876
Inaltime (mm): 1685
Ampatament (mm): 2720
Portbagaj: 463-1454 litri
Greutate la gol kg: 1450

Jante 235/50R18

Performante

0 – 100 km/h (s) – 9.9
Viteza maxima (km/h) –190
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 7.5

Pret

Pret lista cu TVA : 23.300 €

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

20 COMMENTS

  1. Vrednic este acest model de MG.
    Din imagini îmi pare a fi o mașina bine lucrata, cu materiale mai bune decât la Dacia, spre exemplu…
    Sa vina cat mai repede sa le scadă vânzările celor nu au știut decât să jecmănească oamenii în ultimii ani!

  2. Umbla vorba în târg ca Dacia Duster 3 are acum frâne pe disc pe spate și nu pe tamburi. Daca pana la Duster 2, mașinile Dacia nu aveau nevoie de frâne pe disc pe spate (zicea șeful de la Dacia), acum au nevoie. În alta ordine de idei, nu îmi este frica de chinezării ci de comparația asta pe care o aud de la orice vânzător…. Dau un exemplu “e anvelopa Kintiopin dar e sub brand Michelin”. Pai e Michelin sau nu? Asa și cu cutia : oare e Dsg7 sau e ca dsg7?

  3. Nu mai cred decit in preturi sub 20000 si daca nu chiar 15000 deoarece vedem plastic reciclat rabaturi de la calitate si inginerie chinezească despre care personal cred ca sunt de proastă valitate si periculoase….banii noștri merg ca pe ață spre China garanțiile gen 7 ani nu-s testate disponibilitatea pieselor la fel iar ambreiaj de nustiu ce si punte de nustiu cum tot chinezarie e si
    sa nu va imaginați vreodată ca iese chinezul in minus ,,toate-s faine pina apar defectiunile si problemele …..si dacă ți-a căzut un petec de la sac iti da altul la fel sau mai rau …dar ți-a dat nu??? La fel se întâmplă si cu bateriile lifepo4 numai chinezii le vind cu banii înainte sa vezi produsul….nu laud duster tot din cauza prețurilor dar are vechime si stim cu ce se mănâncă dar daca continua așa cu prețurile…poate iese ceva bun din concurență…..poate scad prețurile ca la Spring…..o sa vedem….nu vă grăbiți mai asteptati vreo doi ani poate conducem numai Lada)))))

    • Eu dețin un MG HS exclusiv din 2021.este o mașină super, calitate preț excelenta, dotari care la alte mărci pot costa enorm. Dacă nu de-ți o astfel de mașină sau nu ai testat, nu îți poți da cu părerea. În uk cel puțin nu ai probleme cu piesele în caz ca ai probleme

  4. După ce se vor vinde mai multe …. și peste 2 sau 3 ani vom vedea calitatea și fiabilitatea modelelor chinezești….. de urmărit pe viitor… .

    • Da, doar ca pt vest europeni asta nu contează. Ei țin mașinile 3-4 ani, ori atâta vor tine și alea chinezești

  5. Am cumpărat MG ZS, mijto mașina, frumoasa mtor multipunct, consum bun, am pus instalație GPL, toate bune și frumoase, partea nasoala e ca am comandat luneta în urma cu 2 luni, mi sa spus 10 zile, iar acum se vb ca se așteaptă pana la 4 luni. Nu știu ce piese sunt în depozitul din Ungaria😡

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente