Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Ancheta Second hand-Totul despre Audi A6 Allroad I (2000-2006) 2.5 TDI, 2.7 Biturbo, 4.2 V8

Allroad a devenit in scurt timp o masina extrem de apreciata de clientii marcii, fapt pentru care inginerii germani au decis ca acest concept merita si o generatie succesoare. Audi A6 Allroad este de fapt incercarea celor din Ingolstadt de a conceape o masina care sa combine eficient confortul unei berline de lux cu dinamica unei masini sport, insa fara a avea dezavantajele unui SUV.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

Pentru a face fata atat pe sosea cat si in mediu off-road Audi a echipat acest crossover cu doua motorizari de top, un diesel de 2.5 litri si 180 CP, si un V6 bi-turbo pe benzina de 250 CP.

Acesta din urma a beneficiat de o distributie pe lant si a permis masinii sa atinga o viteza maxima de 236km/h in deplina siguranta. Cea mai apreciata varianta a fost in schimb cea diesel care a oferit cel mai bun raport pret-performante-consum.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

Pentru cei care au dorit performante si mai mari Audi a pregatit un Allroad echipat cu motorul V8 de 4.2 litri intalnit si pe nava amiral A8. Cu o putere maxima de 300 CP, Audi A6 Allroad atingea cu usurinta o viteza maxima de 240km/h, insa si un consum maxim de 22 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

Una din cele mai apreciate elemente ale lui Allroad a fost indiscutabil suspensia pneumatica cu reglaj automat, sistem care putea sa ofere masinii o garda la sol mare de aproximativ 208 mm.

Transmisia automata cu 5 rapoarte transfera puterea celor patru roti prin intermediul unui diferential central Torsen. Chiar si asa, primele modele au suferit cateva lipsuri precum sistemul electric care pornea si oprea aleatoriu sistemul de incalzire, dar si functionarea defectuoasa a indicatorul nivelului de combustibil.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

Cea mai mare problema a masinii a fost rezolvata de Audi prin rechemarea in service a peste 68.000 de unitati cand s-a decoperit ca rezervorul avea probleme de etanseitate.

Pentru sportivitatea si anduranta aratata 4CARS recomanda achizitionarea masinii cu propulsorul bi-turbo de 2.7 litri.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

Chiar daca consumul de benzina este usor mai mare decat cel al diesel-ului, costurile all-around promoveaza aceasta versiune drept best-buy.

test drive  Audi A6 Allroad I (2000-2006), autolatest  Audi A6 Allroad I (2000-2006), motoare, probleme, piese scumpe, fiabilitate

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente