Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Am pus la treaba cel mai bun SUV premium german! Noul BMW X7 M50i 530 CP 2020

Si cand vorbim de noul BMW X7 vorbim, de fapt, de Mercedes GLS si Cadillac Escalade 2020, doua masini concurente care vor avea vanzarile mult diminuate datorita masinii celor de la BMW.

Asemenea fratiorului sau mai mic X5, si acest X7 se produce tot in uzina BMW din Spartanbig USA, loc unde se nasc cele mai bune masini SUV din lume, la toate capitolele.

CAROSERIE

Inca din primele momente, nu avem cum sa nu observam faptul ca X7 este atat de diferit de X5, incat masina de fata poate concura fara discutii un masiv Cadillac Escalade, testat de noi in Romania AICI!

Pe langa Escalade 2020, BMW vizeaza ce-i drept masivul Mercedes GLS, care a primit recent si versiunea Maybach, masina care pana acum era cel mai mare SUV european din istorie.


Realiatea crunta pentru Mercedes si GM este ca noul BMW X7 este LA FEL DE MARE, LA FEL DE SPATIOS insa MULT MAI RAFINAT SI DINAMIC IN UTILIZARE.

Adica, BMW a reusit sa anuleze marile probleme ale lui Mercedes GLS prin lansarea lui X7, un SUV de talie masiva insa cu un comportament rutier incredibil de dinamic.

MOTORIZARE M DE 530 CP

Versiunea de fata, imprumutata de la Automobile Bavaria, este cea de top, respectiv gama BMW X7 M50i, care are sub capota motorul pe benzina V8 de 4.4 litri twinturbo de 530 CP.

Acesta a mai fost testat de noi pe gama X5 M50i si atunci spuneam ca fratiorul mai mic, 5, este, fara doar si poate, cel mai bun SUV al momentului pentru ca motorul este extrem de puternic si suspensia extrem de dinamica, in ciuda greutatii la gol de peste 2.2 tone.

Acum BMW X7 M50i are aceeasi motorizare de 530 CP, insa greutatea reala este si mai mare, de 2.5 tone la gol, iar in sarcina aceasta depaseste fara probleme 3 tone in ordine de mers.

Tinand cont de aceste caracteristici diferite, motorul se comporta admirabil si cei 750 de Nm incepand cu 1.800 rpm duc aceasta masiva masina pana la 100 de km/h in doar 4.7 secunde, iar viteza sa maxima este limitata electronic la 250 de km/h.

Diferentele principale se vad la comportamentul rutier, axat mai mult spre confort in detrimentul unei supensii dinamice, insa cand soferul o cere, modul Sport Plus duce trenul de rulare pneumatic intr-o setare mult mai dinamica decat ceea ce poate sa ofere Mercedes sau Cadillac.

Adica, chiar si fiind cel mai mare SUV BMW de pe piata, cu 7 locuri si o greutate foarte mare, bavarezii reusesc sa dea nastere celui mai sportiv SUV full size european.

CUM SE CONDUCE UN X7 M50i ?


Inca din primii km, nu avem cum sa nu observam faptul ca masina are o latime reala de 2 metri, fara oglinzile laterale, adica o masina care poate sa creeze cateva probleme celor care vor sa parcheze in cele mai mici locuri de parcare, tipice celor din zonele comerciale din Romania.

BMW spune ca X7 este produs in SUA pentru tarile puternic industrializate, care au infrastructura gandita pentru aceste masini, iar piata din America este, fara doar si poate, cea targetata de bavarezi.

In Romania, pe soselele noastre tip POTECI, un masiv X7 se conduce elegant, iar suspensia hidropneumatica face minuni atunci cand merge pe drumuri denivelate.

Fata de un GLS 63 AMG noul X7 M50i ofera soferului senzatia ca se afla la volanul unei masini mult mai mici si in special mult mai usoare, fapt care permie unui asemenea model sa afiseze reprize pe sosea, demene de o masina sport compacta.

In viata de zi cu zi, cine doreste un X7 de top, va alege tot timpul un M50i, pentru simplul fapt ca motorul diesel cu 6 cilindri de trei litri, indiferent de cate turbine are pe el, este totusi o motorizare mult prea slaba pentru un asemenea full size SUV.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Noul BMW X7 M50i este dovada ca BMW poate face o masina mai buna decat ceea ce ofera Mercedes si Cadillac. Noul X7 are un spatiu interior mai mare decat un Mercedes GLS, pentru toti cei 7 pasageri, iar fiind o masina Made in USA, are sanse a concura de la egal la egal si masivul Escalade, care a primit recent o punte spate multi-link.

Sub capota, BMW are un propulsor de 530 CP considerat de specialisti cam cel mai bun V8 din lume, pe benzina, pe o masina de serie, iar cutia ZF8 Plus arata celor de la Mercedes ca a lor transmisie 9G Tronic este mult prea lenta in utilizare.

Directia, sistemul de franare, setarile suspensiei pneumatice si pozitia la volan sunt criterii pentru care un sofer mai dinamic are toate sansele sa aleaga un X7 in detrimentul unui Mercedes GLS sau Cadillac Escalade.

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie peste Mercedes GLS

Spatiu interior pentru 7 pasageri

Motor V8 fenomenal mult peste orice diesel BMW

Cea mai buna cutie automata a momentului

Tren de rulare extrem de confortabil

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Pret mare de achizitie

Inca mai exista dotari optionale

Consum realtiv mare de benzina

Rezervor prea mic de benzina ( X7 are 82 de litri-Escalade 116 litri)


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente