Spunem blamata pentru ca toata lumea cunoaste apetitul romanilor pentru masinile de provenienta germana, fie ca vorbim de BMW, Mercedes sau Opel-VW.
Visul soferului roman este sa-si cumpere o masian germana, motiv pentru care in ultimii 25 de ani piata auto de la noi a fost invadata de masinile tutone in special cu motorizari diesel.
Acum in anul 2017 vedem de fapt ca romanii nu au uitat marca franceza Renault de unde si vanzarile foarte bune pentru noile modele cu celebrul romb pe capota.
DE CE RENAULT IN 2017?
In primul rand clientii noi de masini Renault sunt de fapt clienti de VW sai Opel second hand care au realizat dupa ani buni de utilizare ca o masina SH cu peste 200.000 de km fara nici cea mai mica garantie inseamna automat costuri foarte mari de intretinere.
Spunem Renault si nu Opel sau VW pentru ca masinile germanilor au in continuarea preturi de achizitie foarte mari cand vorbim de o masina nou, iar francezii aplica o politica de preturi corecta cand vorbim de motorizare-dotari-garantie.
Aceste detalii au permis celor de la Renault sa dea nastere unui Megane 2017 extrem de reusit ( cel mai bun din intreaga lor istorie), Megane care este construit acum cu ajutorul celor de la Mercedes Benz. Audit-ul lui Mercedes in uzinele Renault din Franta a permis constructia unui Megane care nu mai are vechile probleme de calitate comparativ cu modelele precedente.
Noul Megane este o masina care nu doar concureaza de la egal un Peugeot 308 insa si noile Opel Astra si VW Golf 7.
Materialele din interior sunt peste cele ale concurentei, iar calitatea perceputa este foarte buna ( evident aici nu putem compara un Megane cu un Audi A3 pentru ca si diferenta de pret este de peste 15.000 euro!)
DOTARI DE TOP ASEMENEA UNEI MASINI PREMIUM
Inca din primele momente la interiorul lui Megane vedem de fapt ca francezii nu au stat pe loc cand au dezvoltat acest model si ofera cel mai mare display din clasa sa din lume pentru o masina de serie mare.
Sistemul se numeste R-Link II si are un display vertical de mari dimensiuni care integreaza sistemul de navigatie ( acum si cu Waze) si comenzile instalatiei de aer conditionat automata.
Pe langa acest display generos masina vine echipata cu un sistem de parcare automat, senzori de parcare fata-spate si camera video pentru mersul inapoi.
Fanii vor vedea pentru prima data noile faruri Bi-LED care sunt extrem de eficiente in special pe drumurile noastra prost semnalizate.
Acest dotari fac din noul Megane un model extrem de apreciat de catre clientii care nu mai cauta sa conduca o masina de prestigiu fara DOTARI, ci o masina extrem de bine echipata cu un pret bun de achizitie.
Daca am pune acest echipamente pe un VW Golf 2017 vom ajunge cu un pret de achizitie cu peste 10.000 euro mai mare in comparatie cu cel al lui Megane.
DIESEL-UL DE 1.6 LITRI 130 CP ECHIPEAZA SI MERCEDES-UL CLASA C
Putina lume stie ca de fiecare data cand ne gandim la noul Mercedes C200 CDI vom avea sub capota un motor MADE IN FRANCE, exemplarul de fata 1.6 dCI ECO fiind de fapt aceeasi motorizare gasita si pe masinile din Stuttgart.
Acesta dezvolta 130 CP si 320 Nm si ofera pe langa performante de top si un consum extrem de mic de 5 litri in medie pe soselele din Romania.
Pe autoastrada la o viteza constanta de 138 km/h consumul real este de 5.8 litri, iar cand mergem cu 90 de km/h acesta scade pana undeva in zona de 4 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.
Intr-un Bucuresti aglomerat motorizarea lui Renault cu ajutorul sistemului Stop&Start consuma in medie doar 7 litri de motorina, adica putem merge in oras chiar si 650 de km cu o singura alimentare.
PRO
Imagine de marca
Motorizare diesel dCI rafinata si extrem de economica
Cutie cu 6 trepte facil de utilizat
Caroserie spatioasa
Cel mai bun sistem de navigatie din clasa
Siguranta la superlativ atat activa cat si pasiva
Made in France
CONTRA
Lipsa transmsie EDC7
Valoare mica de revanzare