Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Whattruck-Utiitara electrica Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort 76 CP costa 61.000 de euro si merge cu maxim 80 de km/h

Masina electrica incepe incet sa castige teren in Europa, insa doar cand vorbim de segmentul auto personal nu si cel comercial unde fabricantii se chinuie sa ofere utilitare EV care nu au priza la public.

Si cel mai bine se observa la gama Renault Master E-Tech, masina avand un acumulator imprumutat de la citadina Renault ZOE.

In urma unui test din Franta, modelul Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort 2022 se vinde cu un pret incepand cu 61.900 euro TVA inclus.

Marea problema a noului Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort este acumulatorul extrem de mic care nu poate sa ofere decat o autonomie reala sub 190 km, timpul de incarcare la o priza normala fiind mai mare de 10 ore.

Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort 76 CP, test drive, autonomie, pret romania, whattruck, consum kwh, baterie zoe master, autolatest, motor 76 cp master etech, termen de livrare master etech 2022

Soferii vor critica fara doar si poate acest model Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort pentru ca are o viteza maxima limitat electronic la 80 de km/h, iar sarcina sa reala este doar de 300 kg.

Fata de un Master diesel in versiunea de baza modelul electrice are un pret mai mult decat dublu, ofera o putere mica, un acumulator extrem de mic si o sarcina reala mica.

Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort 76 CP, test drive, autonomie, pret romania, whattruck, consum kwh, baterie zoe master, autolatest, motor 76 cp master etech, termen de livrare master etech 2022

Adica, vedem ca utilitara are doar dezavantaje in comparatie cu modelul echivalent diesel, un Master 2.3 dCI putand merge cu o singura alimentare chiar si 1.000 de km, fratiorul sau electric mergand doar 190 km in medie cu bateria de 52 kwh.

Renault Master E-Tech 100% 2022 electric merge doar 80 km cu o singura incarcare

Renault Master E-Tech 100% 2022, L1H1 R75, test drive, consum, autonomie, probleme, pret mare, whattruck 2022

Renault Master E-Tech este cea mai noua varianta ECO a modelului de succes Master echipat cu gama de motorizari 2.3 dCI.

Din pacate pentru fanii Renault acum vorbim de noul Renault Master E-Tech care este de fapt o utilitara 100% electrica care din pacate NU ARE NICI O SANSA pe piata din Romania pentru ca este complet depasita tehnologic.

Renault Master E-Tech VAN EV52 57kW F3500 L3H2 2022, pret romania, whattruck, autolatest, test Renault Master E-Tech VAN EV52 57kW F3500 L3H2 2022, review, consum real kwh, baterie mica, date tehnice, sarcina maxim aRenault Master E-Tech VAN EV52 57kW F3500 L3H2 2022

De asemenea, masina lui Renault nu permite o incarcare FastCharge, adica nu poate sa fie utilizata decat pentru cate un singur drum pe zi intr-un oras aglomerat cum este Bucurestiul!

Ultima si poate cea mai mare problema este evident pretul de achizitie care poate ajunge la 60.000 euro cu dotari optionale precum aer conditioant manuala sau sistem de navigatie!

Citeste mai multe AICI!

Renault Master E-Tech 100% 2022, L1H1 R75, test drive, consum, autonomie, probleme, pret mare, whattruck 2022
Renault Master Fourgon E-Tech 3500 L2H2 Confort 76 CP, test drive, autonomie, pret romania, whattruck, consum kwh, baterie zoe master, autolatest, motor 76 cp master etech, termen de livrare master etech 2022

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente