Marii constructori de camioane se pare ca au fost suprinsi de aparitia modelelor Tesla Semi si a celor de la BYD, insa studiile arata ca marii producatori europeni sunt in mare pericol de a reduce sau chiar a sisata productia in perioada care urmeaza.
Acesta este rezultatul unui studiu care arata cat de eficient este noul camion al celor de la Tesla , deja celebrul Tesla Semi care a intrat in flota celor de la Pepsi in urma cu cateva luni.
Toti soferii care au condus un Tesla Semi spun la unison ca toate camioanele diesel traditinale sunt comple depasite pentru ca sunt ineficiente, au puteri maxime mediocre si nu ofera un randament precum noul Semi.
Din primele date tehnice afisate de catre americani, Tesla Semi 500 are o putere maxima de 1020 CP, o baterie de 900 kwh si o autonomie reala de 850 km pe autostrazile din SUA, adica pe drumurile comunale din Romania vom putea avea o autonomie de peste 1.000 km.
Cireasa de pe tot este insa pretul de achzitie de 170.000 euro pentu un camion Tesla Semi care nu are nevoie de nici o revizie anuala, iar varianta cu o baterie mai mica de 500 kwh, Tesla Semi 300 va avea un pret de 140.000 euro cu toate taxele incluse.
Concurenta sa directa are preturi estimate pentru camioanele electrice de peste 400.000 euro, preturi complet nerealiste daca facem o comparatie cu Tesla Semi si gama BYD care deja se afla in productie.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI