
Romania este o tara saraca, deci vom avea pe sosele masini comerciale care sunt in mare parte importate second hand din Europa de Vest.
Tinand cont de aceste astazi prezentam care sunt principalele probleme ale masinilor comerciale de pana in 3.5 tone mult iubite de romani.

Citroen Berlogo I si Peugeot Partner I 1996-2010
Aceasta utilitara a excelat la capitolul motorizari pe benzina si motorina, insa a avut mari probleme cu puntea spate care se rupea.

Costurile cu reconditionarea sa sunt de 2.000 de lei, pret destul de mare pentru o masina utilitara din 1996 cu o valoare de revanzare de 4.000 lei.

Fiat Doblo II Opel Combo 2010-2020
Aici vorbim doar de motorul diesel 1.3 Multijet care are mari probleme cu celebra distributie pe lant!

Aceasta se rupe fara sa dea semne de uzura ( zgomotr dimineata), iar reparatia unui asemenea motor este de 4.000 lei daca nu sunt afectate supapele.

Fiat Scudo II, Peugeot Expert, Citroen Jumpy, Toyota ProAce 2006-2016
Aceasta masina a avut probleme serioase cu pompa common rail pentru 2.0 HDI, insa si suspensia si sistemul electric.

Specialistii recomanda 1.6 HDI cu o revizie completa la service inainte de achizitie!

FIAT Ducato III 2006-Prezent
Probleme grave cu motorizarea 2.2 JTD cu injectoarele de motorina care daca nu sunt schimbate duc la distrugerea totala a motrizarii. Aici vorbim de o noi pistoane, segmentare si supape noi! Si evident o distributie noua!

Masini mai proaste ca fiat ducato nu mai exista.