In ciuda faptului ca VW se lauda odata cu lansarea noului T6 ca a rezolvat problemele tehnice ale vechii motorizari 2.0 TDI montate pe T5, acum clientii au inceput sa ajunga cu ele in service.

De fapt, este vorba de noul VW Transporter T6 care are sub capota motorul 2.0 TDI TwinTurbo CXEB, motor de top al lui VW montat cu succes si pe Multivan si California.
Expertii arata cu undeva in jur de 100.000 de km segmentii de proasta calitate duc la distrugerea motorului pentru ca intervine un consum excesiv de ulei.

Un german a fost obligat sa completeze 5 litri la fiecare 4.000 de km, insa chiar si asa motorul a cedat complet.

Sfatul Whattruck este sa mergeti la dealerii VW cu acest motor, si sa cereti pe hartie care sunt rechemarile oficiale ale marcii, rechemari care trebuie efectuate GRATUIT de catre VW in orice tara din UE!
In Romania se vinde un banal VW T6.1 Furgon LR 2.0 TDI 150KW 4M DSG cu peste 74.000 euro!
VW Transporter T6 2.0 Bi-TDI CXEB are probleme cu segmentii! La 100.000 de km crapa motorul
Volkswagen Transporter castiga titlul de International Van of the Year 2016
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI