Una dintre cele mai indragite masini SUV din Europa a primit recent o noua generatie care in realitate nu este nimic altceva decat un amplu facelift aplicat modelului comercializat incepand cu anul 2018.
Toate bune si frumoase, insa cand am configurat un Touareg R 3.0 l V6 eHybrid si am ales si dotarile oferite standard de Tesla am ajuns la un pret total de peste 105.000 euro, suma extrem de mare pentru fanii marcii si in special cei care apreciaza gama Touareg.
Acest pret mare are mari sanse sa reduca atat de mult vanzarile incat modelul de fata sa mai fie oferit pe piata doar cativa ani.
Un Touareg R 3.0 l V6 eHybrid are sub capota motorul V6 EA839 care are probleme cu distributia, iar cutia de viteze este una ZF8 electrificata AL552E-8Q cum vedem la modelele BMW e.
Marele dezavantaj al unui Touareg R 3.0 l V6 eHybrid PHEV este greutatea sa la gol de 2.5 tone, situatie in care puterea dezvoltata de doar 340 CP este complet insuficienta pentru a concura un Model Y de 517 CP sau chiar si un BMW X5 PHEV de peste 400 CP.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI