Este pentru prima data dupa 1945 cand Germania trebuie sa inchida uzinele auto importante, detaliu de asteptat dupa esecul masinilor electrice fortate in Europa.
Presa din Germania vorbeste de inchiderea uzinelor de la Dresden si Osnabruck, adica opreste productia modelelor ID.3, T-Roc Cabriolet si Porsche 718, masini care sunt considerate esec comercial.
Din aceasta lista de modele cea mai mare pierdere este cea a lui 718 care era ultimul Porsche veritabil inca comercializat cu un pret decent in 2024.
Acesta este primul pas in inchiderea treptata a uzinelor VW din Germania si Europa, cele mai afectate fiind tarile in care VW are o prezenta buna precum Slovenia, Cehia sau Ungaria.
Sindicatul IG Metall tipa pe toate canalele media, insa si acestia sunt de vina pentru ca au permis conducerii VW sa-si mute productia de masini electrice in China in urma cu 5 ani, insa si sa inchida productia de masini diesel ieftine din Europa.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI