Acum fanii VW si in special Golf nu mai pot alege decat trei motoare pentru propulsarea masinii lor noi.
Primul si poate cel mai putin recomandat este cel cu 3 cilindri in linie de 1 litri care se numeste TSI si care are standard o putere maxima de 85 CP.
Pasul urmator este aceelasi 1.0 TSI de 115 CP. Motorul pe benzina recomandat de catre specialisti este cel care se numeste 1.5 TSI si care are o putere maxima de 130 CP. In versiunea de top motorul VW poate sa ofere chiar si o putere maxima de 150 CP.
Singurul diesel din oferta este unul clasic 1.6 TDI cu AdBlue si SCR care ofera o putere maxima de 115 CP.
Insa daca vrem un motor pe benzina premium precum 1.8 TSI sau 2.0 TSI mai trebuie sa asteptam pana cand VW urmeaza omologarea lor WLTP.
Cat despre diesel-ul 2.0 TDI sunt slabe sanse ca VW Golf sa mai fie echipat cu acesta.
CUM SE PREZINTA CONCURENTA
De partea cealalta a cortinei Renault are inteaga gama de motorizari noi precum 1.3 TCe 160 CP, 1.8 TCe 228 CP sau 280 CP, insa si noile motoare diesel 1.5 BlueDCI de 115 CP si 1.7 BlueDCI de 170 CP.
Peugeot ofera o gama si mai completa precum 1.2 PureTech 86 CP, 1.2 eTHP 130 CP sau noile motoare diesel 1.5 BlueHDI de 130 CP sau marele 2.0 BlueHDI de 180 CP. Versiunea de top este 1.6 THP de 200 CP plus un motor electric de 125 CP al modelului DS7 Hybrid.