Una dintre cele mai profitabile divizii VW AG este cea de masini comerciale unde vedem din nou vanzari in scadere fata de prima parte a anului precedent.

Acum, la jumatatea anului VW Comerciale a prezentat statisticile oficiale care arata ca germanii se afla intr-un trend de scadere pe toate pietele importante chiar daca acestia au in gama un Caddy nou bazat pe Ford Transit sau un Transporter T7 de generatie noua care din pacate este prea scump pentru clientii traditionali.
Aici, putem spune ca T7 este un esec pe toate pietele pentru ca mai bine de 12 luni nu a avut in oferta nici un motor diesel, iar versiunea hybrid este prea scumpa.

Amarok a iesit din productie, iar Crafter este surclasat pe toate pietele de Sprinter, Renault Master si Fiat Ducato.
Fianciar VW Comerciale spune ca este pe profit in primele 6 luni din 2022, insa cand ne uitam la veniturile reale din planul de mentenanta, mai putine masini inseamna mult mai putini fani pe termen lung.

In Romania VW Comerciale vine atat de putine masini incat pe sosele si la transportatori vezi doar utilitare Renault, Opel, Citroen, Ford si Peugeot.
“Operating profit rises to 187 million euros – increase of 100 million euros compared to previous yearVehicle deliveries fall to 153,600 in the first half of the year.”

Un VW T6.1 Furgon LR 2.0 TDI 150KW 4M DSG ajunge sa fie vandut in Romania cu 74.000 euro





