Germanii de la Volkswagen se afla in acest moment intr-un moment in care electrificarea a ajuns la un nivel atat de mare incat producatorul nu considera masina electrica un esec comercial.
Din start, de fiecare data cand vorbim de o masina 4×4 pentru mediul off-road propulsia electrica iese automat din discutie pentru ca in “salbaticie” nu exista curent pentru a o incarca.
Noul model promite o autonomie de peste 560 de kilometri și va fi oferit și într-o versiune cu range extender. Acesta din urmă va crește autonomia cu până la 805 kilometri chiar și în regiunile cele mai izolate de lume.
Din pacate si aceasta gama Scout va avea putine sanse de succes pentru ca in general clientii de masini 4×4 VW cu reale capacitati off-road vor alege tot timpul un Amarok V6 TDI sau un Touareg V6 TDI pentru ca acesta sunt singurele care pot merge 800 km cu un plin si se pot alimenta cu motorina chiar si la sute de km de cea mai apropiata statie de alimentare pentru ca motorina se poate pastra si in canistre.
Volkswagen Group are o nouă marcă orientată spre off-road numită Scout și pregătește SUV-ul Traveller 2028.
Atât pickup-ul Traveller, cât și Terra, despre care acesta din urmă este revizuit separat, se spune că sunt pe cale să înceapă producția cândva în 2027.
După cum sugerează și numele, Scout intenționează să valorifice istoria International Harvester Scout – VW a dobândit drepturile pentru marca — și o va aduce acestor modele.
International Harvester Scout a produs masini in perioada 1961-1980, moment in care acest brand a disparut de piata pana la achizitia de catre VAG.