Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Volkmar Denner Directorul Robert Bosch GmbH doreste masini si mai economice

„Dezvoltăm soluţii inovatoare pentru a optimiza în continuare motoarele din toate clasele de autovehicule. Consumul de carburant poate fi redus suplimentar, însă, în anumite situaţii, acest lucru va necesita costuri suplimentare considerabile,” a declarat la Simpozionul auto de la Viena Dr. Volkmar Denner, preşedintele consiliului de administraţie al Robert Bosch GmbH, cu responsabilităţi speciale în domeniul cercetării şi dezvoltării.

„Din punctul de vedere al companiei Bosch, este esenţial ca dezvoltarea ulterioară a sistemului de propulsie să fie privită din perspectiva rentabilităţii.”

Bosch vede potenţial pentru reducerea suplimentară a emisiilor de CO2 în toate segmentele de autovehicule, protejând astfel mediul şi conservând resursele. Chiar şi în prezent, autovehiculele compacte echipate cu cele mai noi tehnologii îndeplinesc obiectivele UE. Cel mai avansat motor diesel din acest segment emite doar 81 de grame de CO2  per kilometru.

În schimb, cel mai eficient motor cu aprindere prin scânteie emite 99 de grame de CO2  per kilometru. Obiectivele pentru 2020 în ceea ce priveşte autovehiculele compacte au valori extrem de apropiate de ceea ce se realizează deja, iar în unele cazuri acestea sunt chiar îndeplinite. Îmbunătăţirile aduse motoarelor pot reduce suplimentar valorile pentru flote.

Preţul este un criteriu important, în special în clasa autovehiculelor de dimensiuni medii. Din acest motiv, Bosch lucrează pentru a face motoarele din acest segment şi mai ecologice şi eficiente, dar în acelaşi timp rentabile. Pentru aceasta, este nevoie de componente noi.

De exemplu, există sisteme care pot recupera în mod eficient energia de frânare, permiţând o electrificare uşoară a sistemului de propulsie.

Aşadar, chiar şi în clasa autovehiculelor de dimensiuni medii, eforturile ulterioare vor permite respectarea standardelor foarte ambiţioase impuse de UE pentru 2020: motoarele diesel moderne din această clasă emit în prezent 105 grame de CO2 per kilometru, iar motoarele moderne cu aprindere prin scânteie 115 grame de CO2 per kilometru.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente