In Romania inca mai exista visatori care cred ca pot sa-si cumpere o maisna SH electrica cu probleme la acumulatori si sa mearga la “baietii destepti” care vor schimba bancul cu probleme si totul este ok.
Realitatea crunta pentru cei care vor o masina electrica SH este ca acestea devin imposibil de reparat, adica cumperi acum un Model Y cu noul acumulator 4680 integrat si dupa 8 ani daca se strica poti sa arunci masina la gunoi pentru ca o baterie noua va avea un pret de peste 20.000 euro fara montaj.
Specialistii de la Monroe au incercat sa demonteze noul acumulator Tesla 4680 al unui Model Y, si au descoperit ca acesta este acoperit de un strat de lipici imposibil de eliminat pentru a ajunge la o celula 4680 deteriorata.
De acum toate masinile Tesla devin de unica folosinta, iar pretul lor dupa ce ies din garantie urmeaza sa fie atat de mic incat vor merge direct la Remat ca fier vechi.
We are cracking open the 4680 battery pack! Video coming soon… #MunroLive #TeardownTitan #Tesla #Battery #ElectricVehicle pic.twitter.com/WY8GJYRgDu
— Munro Live (@live_munro) July 8, 2022
Cumparati Tesla, va doresc succes, sper ca nu toti producatorii de masini electrice sa fie la fel de nesimtiti ca cei de la tesla si sa dea voie oamenilor sa-si repare masinile la preturi decente!