Spunem premium pentru ca noul Talisman are o caroserie cu dimensiuni aproape la nivelul unui BMW Seria 5, chiar daca aceasta concureaza cu un BMW Seria 3.
Marea supriza se regaseste la interior unde calitativ masina aceasta poate sa concureze fara probleme cu ceea ce ofera germanii, noul Talisman concurand fara probleme noile VW Passat si Ford Mondeo.
Tableta inversata asemenatoare cu cea a lui Tesla S reprezinta tot ceea ce este mai bun in prezent in acest segment, vizibilitatea display-ului fiind mult superioara fata de ceea ce gasim in noul Passat sau Mondeo.
Calitativ noul Talisman primeste note bune chiar daca inca mai gasim si materiale din plastic dur in zona consolei centrale.
Stabilitatea noii masini este peste media segmentului datorita sistemului 4Control care permite si rotilor din spate sa se miste cu cateva grade in viraje, masina fiind mult mai dinamica decat un Opel Insignia sau Ford Mondeo.
Sub capota motorizarea de baza recomandata de noi este un 1.6 dCI de 165 CP si 400 Nm, motor care anunta un consum mediu de 4.5 litri si performante mai bune decat cele ale vechiului 2.0 dCI de 175 CP.
Cutia de viteze standard este una manuala insa optional se poate achizitiona si una secventiala EDC semnata de germanii de la Getrag.