Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vezi cum arata Fabrica de Glucoza Pipera modernizata cu 35 de milioane de euro de catre Gabriela Firea

Acest proiect a fost inceput acum 3 ani si are 3 km si a costat pana acum doar 35 de milioane de euro, bani veniti din partea bucurestenilor.

Marea supriza este ca acest proiect minune este atat de prost realizat incat avem o pista de biciclete din care rasar stalpi de iluminat si avem un trotuar de maxim 50 cm latime!

Avem cateva intersectii semaforizate care in mod normal trebuiau sa fie sensuri giratorii care sunt mult mai ieftine de construit si mult mai ieftin de intretinut pentru ca nu au semaforizare. Si asa cum stiu toti arhitectii un sens giratoriu ofera un randament mult mai bun pentru soferi in comparatie cu o intersectie clasica.

Acest bulevard este un nou esec al Primariei Capitalei la fel ca si Pasajul de la Ciurel care duce o sosea cu doua benzi pe senz intr-o infundatura pe Soseaua Virtutii.

Singurul lucru bun la acest bulevard nou in Pipera sunt peretii despartitori din beton tip Jersey care nu permit incalcarea marcajelor rutiere clasice.

De asemenea in video-ul secund poti vedea cum arata un bulevard realizat de catre Primaria Cluj Napoca cu fonduri europene! Nu din banii clujeniulor!

Si evident proiectul clujenilor a costat doar 4 milioane de euro nu 35 de milioane euro cum este cel de la Bucuresti!

Si daca nu crezi vezi ce zice primaria din Cluj despre aceste proiect:

Strada, lărgită la profilul de 16 m, prezintă astăzi următoarele caracteristici:

– 3 benzi de circulație (două la urcare și una la coborâre dinspre Calea Turzii spre intersecția cu străzile Măceșului – Trifoiului)

– 2 benzi de biciclete la nivelul părții carosabile cu lățime de 1,5 m fiecare – trotuare pe ambele părți cu o lățime de 1,90 m – sens giratoriu la intersecția cu străzile Trifoiului, Fagului și Măceșului cu spațiu verde și sistem de irigații

– 2 rețele de canalizare pentru scurgerea apelor pluviale

– rețelele aeriene (firele pentru alimentarea cu energie electrică și pentru rețelele de telecomunicații) au fost introduse în subteran

– au fost deviate și redimensionate rețelele subterane pentru apă și gaz.

De asemenea, au fost montate 2 stații de încărcare pentru mașinile electrice, au fost amenajate 2 standuri pentru taximetre

– câte unul pe fiecare sens, 5 treceri de pietoni iluminate cu sistem inteligent echipat cu surse led, semaforizate cu buton, sonorizare și marcaje tactile pentru nevăzători.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente