Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vezi ce zic posesorii de Dacia despre gama Duster! Vezi care sunt criticile aduse modelului

In urma cu mai bine de 12 luni pe retele de socializare a aparut o pagina Dacia Duster 4×4 cu Probleme.

Acolo au aparut sute de posesori de Duster care nu sunt sau nu au fost multumiti de ceea ce ofera aceasta masina, si acum vedem cum acestia au realizat un top al celor mai importante probleme cu gama Duster I insa si Duster II.

Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth), grup facebook duster, duster trails duster fan pagem forum duster 2021, Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth)

Mai jos vedeti ce spun membrii grupului pe retele de socializare despre principalele probleme tehnice descoperite la aceste masini:

Generale:
– pret relativ mare de achizitie in configuratie decenta (+19000 de euro, spre 22.000, 24.000 si chiar mai mult) vs ce ofera concurenta!
– scaunul soferului se balangane;
– chederele la usi se rod;
– rugina prin locuri pe unde nu ar trebui sa fie, mai ales la un autoturism iesit din showroom (stiu povestea cu otel-corten-ul, dar pana nu vad un raport de analiza chimica, ala-i otel cartoonnetwork);
– vopseaua se zgarie extrem de usor;
– sirenaj;
– cutie de viteze;

Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth), grup facebook duster, duster trails duster fan pagem forum duster 2021, Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth)
– rulment presiune;
– cilindru pedala ambreiaj;
– timoneria (nu mai intra in treptele de viteza);
– planetarele si rulmentii din cutie unde intra planetarele in cutie;
– uzura coroana senzori ABS;
– MediaNav-ul se blocheaza, nu porneste, nu functioneaza;
– butoanele de langa volan functioneaza cand vor ele, la intervale neregulate de timp siii uneori nu functioneaza;
– cardanele si crucile cardanice cu uzura prematura (60k – 80k, maxim 120.000km);
– telescoapele … ;
– intra apa in grupul diferential punte spate siii se contamineaza uleiul care se face “marmelada”;
– rezervor (umplere, in afara de cazul meu, mai cunosc inca un caz la un autovehicul pe motorina);
– torsiuni in caroserie;
– geometrie roti …
– crapaturi mastic + vopsea plafon/haion unde intra apa … ;
– intra apa, pe langa chederele geamurilor usilor spate, care apoi risca sa ajunga si in interior, in habitaclu;
– tampoane reglaj capota/joc capota in mers;
– haionul trancane (tampoane reglaj, reglaj pozitie incuietoare);
– calculator servodirectie – cere resoftat (cazuri izolate)
– pompa carburant (2 – 3 ani);
– intra aer rece pe la usa sofer (torsiuni in caroserie);
– lumina marsarier defectuoasa/insuficienta;

Particulare motor 1,3Tce:
– taie demarajul in depasire sustinuta (soft 2019 – pana in 2020 februarie) la temperaturi ambiante de +26 grade Celsius;
– motorul smuceste in treptele 1 si 2 la cuplarea compresorului AC (soft pana in februarie 2020);
– injectoare si pompa de inalta distruse (caz izolat);
– baga benzina in ulei la rulaj subturat (sub 2000RPM);
– zgomote suspecte la pompa de inalta (in majoritate la rece, dar in cazuri izolate si la cald)
Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth), grup facebook duster, duster trails duster fan pagem forum duster 2021, Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth)

Particulare motor 1,5dCi:
– pompa de ulei;
– vana EGR montata sub masina, pe traseul de evacuare, poate fi atinsa si avariata. Trebuie protejata suplimentar cu scut metalic;
– calculator de AdBlue inlocuit frecent;
– erori pe partea de AdBlue;
– mers constant subturat (nu doar la Duster ci la toate motorinarele) infunda DPF, infunda EGR, afecteaza turbina, etc. – necesita mers turat la 3000Rpm (si peste) cel putin 10 minute, macar odata la 2 saptamani;
– compresor AC care pe la 60.000 – 80.000 … cazuri izolate;
– traseu tubulutura metalica inalta presiune – de la rampa de inalta presiune la injectoare cu … pori – scapa motorina (cazuri izolate);
– lipsa segment – motor nou;
– injector topit;
– volanta masa dubla;
– pilitura din pompa de inalta in injectoare (pompa de inalta + injectoarele duse) 72.000km;
Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth), grup facebook duster, duster trails duster fan pagem forum duster 2021, Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth)

Particulare motor 1,6:
– aici … nu stiu prea multe … Am vazut cateva defectiuni raportate, cu afectare ESP, ceva apa/condens in “cilindru” si afectare bobine de inductie.
– GPL, sta la 1600Rpm dupa ce a rulat mai multi km;
– sonda lambda – fir rupt (cazuri izolate);
– pierderi antigel;
– ralanti oscilant;
Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth), grup facebook duster, duster trails duster fan pagem forum duster 2021, Dacia Duster 4x4(3) Probleme si Adevarul despre (Problems and Truth)

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente