Una dintre cele mai de succes masini crossover din Europa este fara discutii gama Toyota C-HR, model care din pacate a ajuns sa fie vandut cu un pret atat de mare incat modelul devine concurent chiar si cu modele premium germane.
In 2019 un Toyota C-HR in versiunea de echipare C-Lassy B-Tone 1.8 Hybrid se vindea cu un pret de 29.096 euro TVA inclus, in timp ce aceeasi masina insa cu motor de doi litri hybrid se vinde cu un pret cu dotari de 43.645 euro.
In afara de diferenta de motorizare, masina este indentica fiind construita in aceeasi uzina din Turcia de unde si calitatea de fabricatie modica.
Diferenta fata de un Toyota C-HR din 2019 NOU CU GARANTIE este de peste 14.000 euro in defavoarea modelului construit in 2023 in aceeasi uzina cu aceleasi piese.
Aceasta crestere de pret este exagerata pentru ca nu include doar cresterea costurilor de productie, ci chiar si o marja de profit mult mai mare fata de perioada 2019-2020.
Insa, daca am compara aceeasi motorizare 1.8 Hybrid vedem ca motorul de baza este oferit doar pentru nivelul de echipare Cult care are un pret cu dotari echivalente de 38.800 euro, adica un pret cu 10.000 euro mai mare fata de cel al unui C-HR Cult din 2019.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI