Mazda încheie un nou an cu o creștere cu douăcifre. În 2017, marca japoneză a comercializat 1.946 de unităţi în România, maimult cu 23% comparativ cu 2016.
Cel mai comercializat model al constructoruluiîn 2017 pe piața locală a fost Mazda3 cu 740 de unităţi vândute și un avans cu 73% faţă de 2016.
Podiumul este completat de SUV-urile CX-3 şi CX-5 cu 508,respectiv 447 de unități.
„Creșterea în cazul CX-5 a fost mai mare decât a SUV-ului de clasă mică CX-3.Primul model a crescut cu 12%, în timp ce al doilea cu 7%.
Este firesc având învedere că în 2017 am lansat noua generație Mazda CX-5, care integrează atâtlimbajul evoluat de design Kodo, cât și cele mai noi tehnologii de siguranțăi-ACTIVSENSE.
În ansamblu 2017 a fost un an foarte bun pentru Mazda înRomânia, iar cota de piață pentru autoturisme de import a crescut la 2,4%”, adeclarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.