În prima jumătate a anului curent, SsangYong a vândut cu 7% mai multe maşini faţă de primele şase luni ale anului trecut.
SsangYong sărbătoreşte creşterea vânzărilor cu 7 procente în prima jumătate a anului curent. Cel mai vechi producător auto din Coreea a vândut 74.235 de unităţi în primele şase luni ale anului, marcând un rezultat mai bun faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013.
Reprezentanţii SsangYong spun că au reuşit să obţină rezultate bune chiar dacă piaţa lor numărul unu, cea din Rusia, a scăzut semnificativ în prima parte a anului curent.
Facelift-ul lui Korando, lansat în ultima parte a lui 2013, este motivul pentru care rezultatele SsangYong au fost favorabile în prima jumătate a lui 2014, explică reprezentanţii mărcii care aniversează 60 de ani de existenţă în 2014.
Coreenii de la SsangYong au planuri mari de viitor, fiind stabilită o ţintă de 300.000 de unităţi vândute pe an până în 2017. Pentru a avea o şansă reală la triplarea vânzărilor în trei ani, specialistul 4×4 din Coreea vrea să lanseze încă cinci modele noi până atunci.