Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vanzarile marcii Ssangyong au crescut in prima jumatate a anului 2014

În prima jumătate a anului curent, SsangYong a vândut cu 7% mai multe maşini faţă de primele şase luni ale anului trecut.

SsangYong sărbătoreşte creşterea vânzărilor cu 7 procente în prima jumătate a anului curent. Cel mai vechi producător auto din Coreea a vândut 74.235 de unităţi în primele şase luni ale anului, marcând un rezultat mai bun faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013. 

Reprezentanţii SsangYong spun că au reuşit să obţină rezultate bune chiar dacă piaţa lor numărul unu, cea din Rusia, a scăzut semnificativ în prima parte a anului curent.

Facelift-ul lui Korando, lansat în ultima parte a lui 2013, este motivul pentru care rezultatele SsangYong au fost favorabile în prima jumătate a lui 2014, explică reprezentanţii mărcii care aniversează 60 de ani de existenţă în 2014.

Coreenii de la SsangYong au planuri mari de viitor, fiind stabilită o ţintă de 300.000 de unităţi vândute pe an până în 2017. Pentru a avea o şansă reală la triplarea vânzărilor în trei ani, specialistul 4×4 din Coreea vrea să lanseze încă cinci modele noi până atunci.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente