Automobilele electrice BMW Group au mare cerere în rândul clienţilor
În noiembrie, vânzările de modele BMW Group electrificate au atins un nou maxim istoric, cu 17.480 de unităţi. Acesta include 13.590 de modele plug-in hybrid (+20,3%).
Marca BMW i şi-a continuat tendinţa pozitivă din acest an, prin modelele BMW i3 şi BMW i8 (38.497 de maşini, +18,0%). Vânzările modelului plug-in hybrid MINI Cooper S E Countryman ALL4au crescut cu aproape 50% în noiembrie (1.950 de automobile).
Această dezvoltare reflectă interesul clienţilor faţă de mobilitatea electrificată. BMW Group susţine această tendinţă, iar până în 2021 va oferi peste 4.100 de puncte de încărcare pentru automobile electrificate la locaţiile sale din Germania.
Ca pionier de mobilitate electrică, compania intenţionează să aibă un milion de automobile electrificate pe şosele la finalul anului 2021.
Un sfert dintre maşinile BMW Group vândute în Europa vor fi electrificate în 2021; acest volum va ajunge la o treime în 2025 şi o jumătate în 2030.
BMW Group îşi propune şi să ofere 25 de modele electrificate în 2023 – mai mult de jumătate vor fi integral electrice.