BMW este unul dintre putinii fabricanti de masini premium din lume care reuseste in prima parte a anului 2022 sa-si mentina pozitia fata de aceeasi perioada a anului 2021.
In timp ce vanzarile de la Audi, Jaguar sau Lexus sunt in colaps, BMW are o mica scadere de doar 6.2%.
BMW Group şi-a extins de peste două ori vânzările de automobile BMW şi MINI electrice la nivel mondial în primul trimestru al anului 2022, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (+149,2%). În primele trei luni ale anului, compania a vândut un total de 596.907 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce.
Cererea clienţilor pentru produse emoţionante BMW M rămâne ridicată
Cu un total de 39.055 de unităţi vândute în primul trimestru al anului 2022, vânzările BMW M GmbH au crescut uşor faţă de anul precedent (+3,1%), în ciuda lipsei de aprovizionare. Cererea rămâne puternică.
BMW Group se concentrează pe creşterea mobilităţii electrice
În ciuda condiţiilor dificile, BMW Group a reuşit din nou să-şi dubleze vânzările de automobile electrice în primul trimestru faţă de anul precedent, cu un total de 35.289 de automobile BMW şi MINI electrice livrate clienţilor (+149,2%). În special BMW iX şi BMW i4.