Uniunea Europeana se pare ca a inteles ce zic constructorii auto din Europa, respectiv daca noile norme Euro 7 vor avea limite de maxim 40 gCO2 100 de km pentru benzina si 80 gCO2 la diesel toti acesti constructori auto vor renunta la productia de masini.
De fapt PSA continua sa produca masina fara probleme in China, Africa si cele doua Americi asemenea celor de la VW Group care raman in oferta doar cu modelele electrice care reprezinta de fapt doar 2% din vanzarile europene.
Norma de poluare Euro 6 Temp D a adus un filtru de particule si pentru motoarele pe benzina, insa din 2025 daca intra Euro 7Temp A cu aceste norme intreaga industrie auto dispare complet din Europa.
Germania urmeaza sa piarda peste 8 milioane de locuri de munca, insa si Romania unde lucreaza peste 30.000 de muncitori la Dacia/Ford si industria orizontala.
UE inca negociaza noile norme, insa este greu de crezut cum incepand cu anul 2030 90% dintre masinile vandute in UE urmeaza sa fie produse in China!