Un studiu recent realizat pentru prima parte a anului 2022 referitor la loialitatea clientilor din segmentul premium arata schimbari importante.
Daca pana acum marcile Lexus sau Porsche aveau cele mai bune note in cadrul JD Power in SUA, acum noul studiu arata ca marcile premium consacrate incep sa-si dezamageasca clientii traditionali.
In top intra fara drept de apel marca Genesis a celor de la Kia-Hyundai, marca care ofera masini puternice cu garantii foarte mari si preturi de vanzare decente.
Pe locul secund urca Maserati care detroneaza Tesla la capitolul fidelizare clienti, marca italiana fiind condusa de americanii de la Stellantis si are o gama de produse realmente competitive.
Pe locul urmator se claseaza marcile BMW si Acura care reusesc sa-si pastreze clientii, motiv pentru care BMW a si devenit cel mai mare producator de masini premium din lume.
Ultimele locuri sunt ocupate asa cum era de asteptat de Land Rover, Porsche, Audi, Mercedes Benz si Alfa Romeo, marci care au produse din ce in ce mai slabe calitativ.