In Franta producatorul de automobile Renault incearca pe toate caile sa-si reduca din pierderile masinilor electrice, un asemenea caz fiind cel al unui Renault ZOE II care pana acum doi ani era un best seller in Europa.
Speta de fata este cea a unui sofer de Renault ZOE R.135 care in doar 30.000 de km are nevoie de inlocuirea completa a scaunului soferului pentru ca este distrus de la uzura.
Evident ca soferul nu este de vina, ci doar calitatea slaba a masinii produse de catre Renault.
Dealerul marcii din Franta a anuntat ca soferul trebuie sa scoata din buzunar peste 1.300 euro, insa clientul a refuzat complet aceasta “oferta” pentru ca masina inca se afla in garantie.
Asa ca, pe piata din Romania aveti grija de termenele de garantie si ce implica ele pentru ca, daca se strica ceva costurile sunt socante mai ales la marcile frantuzesti de ultima generatie.
asta înseamnă trecerea la motoare electrice: producătorii profită de schimbarea de ‘tehnologie’, pentru a ne băga pe gât niște mașini foarte prost construite, pentru a-și maximiza profiturile.
Nu este prost cine cere 55-60000 Eur pentru un făraș produs cu un cost de 6-7000…
Cine are mașini produse până în 2018-2019, să țină de ele.
Vin vremuri căcăcioase.
Când vad mașini d astea, cu atât îmi place mai mult golful meu 5, 1.6 mpi din 2008
….la care credem ca scaunul este cel original din 2008 🙂
Am Zoe din august 2020, am facut 115.000 km, iar scaunul soferului este ca nou. Pot sa cred ca exploatarea masinii la care face referire autorul nu a fost tocmai una corecta si de aceea nu este acoperita de garantie.
Depinde câte kg are șoferul. La cele 150 ale mele, slabe șanse!
Vrajeala
La carnea de porc,niciun scaun nu face față.
Scaunul nu este nimic pe lângă costul schimbării bateriilor, interesați-va de acum înainte de a cumpăra astfel de mașini.