Schimbarea bateriei unei masini electrice continua sa fie cea mai mare problema a sa pentru ca daca aceasta are probleme costul inlocuirii sale este mai mare decat cel al masinii.
Adica, daca esti nevoit sa schimbi bateria masina ta electrica mai valoareaza fix 1000 de lei pret in kg la Remat dupa ce platesti 5.000 euro reciclarea vechiului acumulator.
Exemplul zilei este cel al unui sofer de Porsche Taycan, masina identica cu Audi e-Tron Quattro, acesta lovind o bucata de lemn pe autostrada in UK.
Dealerul Porsche mentioneaza ca scutul bateriei este doar de 3 mm, si daca bateria este atinsa si conductele de racire sunt fisurate este nevoie de un nou acumulator pentru ca nici un dealer Porsche sau Audi nu vor repra aceste conducte.
Factura finala este de aproape 46.000 euro, pret in care nu este calculat si reciclarea vechiului acumulator care in Germania te costa in medie 5.000 euro la un centru specializat.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Masinile electrice sunt un mare esec, nu asa se combate poluarea. Promovarea acestora este stric una comerciala si pentru inavutirea unora.
Masina electrica = 0 ca si fiabilitate, si 100% mai poluanta ca si una clasica
Cred ca ești rămas in urma rău! Citește câteva articole cu bateriile LFP, timpul de încărcare la Supercharger, durata de viața a plăcuțelor de frâna, costuri de mentenanța, apoi vorbim!
octavia tour din 2006 are scut zdravan de tabla Sa fiu eu sanatos cate pietre ,lemne,gheata si altele am luat La masina asta ,cel mult spargi baia ,daca esti hotarat Dar..nu e buna ,nu e ecologica ,nu e la moda Ce importanta are ca merge la service din joi in paste ..
Masina electrica este cea mai mare țeapa!!
Atâta timp cât o mașină electrică nu este reparabilă (ori e prea scump, ori nu se poate repara), aceasta este poluantă. Am un vecin căruia îi îngheață picioarele în mașina electrică iarna.
Așa se întâmplă când ești prost și îți cumperi mașină electrică!
Orice este reparabil. Voi care aveți pârțâitori oe diesel sau benzină, n-ați avut d-astea la reprezentanțe și service-uri? Sau ați uitat?
Mergi la revizie și-ți bagă că-i defectă joja de ulei și costă 4000 una originală :))
Dealerii deăluiesc. Nu vrea nici dracu să audă de reparații și garanții. Orice numa du-te și ia-ți una nouă.
Toți călare că electricele îs mare păcăleală dar care e păcăliciul care dă 8lei/litru la pompă?
Pentru ultima intrebare , raspunul este: ,, TU ,,!
Doar faci pe avutul !
@Mihai, eu merg între 5000 și 10000km/an cu o electrică cu două roți pe care o încarc de la soare. :))
Șansele să înțelegem că ai trotineta?
Asta este o discuție fara finalitate, toate sunt poluante, toate au plusuri si minusuri, depinde de fiecare ce-si doreste si ce resurse financiare are! Eu am un Multivan T5.1 diesel 150cp , iar sotia are o Tesla model3. Care e mai buna? Amandoua!