Francezii stiu sa faca bani chiar si atunci cand industria auto se afla in criza, respectiv Renault a lansat un SUV electric care vine echipat standard cu avelope fabricate tot de catre francezii de la Michelin.
Toate bune si frumoase, insa cand ne uitam ca noul Renault Scenic EV poate avea jante din aliaj pe 20 inch vedem ca acestea au un pret exagerat de mare pentru o masina de clasa medie.
Un set de anvelope Michelin e.PRIMACY XL 255/45 R20 105H se vinde cu 6.000 de lei unde mai punem 400 de lei si montajul cu echilibrat cu tot, adica trebuie sa scoti din buzunar la fiecare 30.000 de km ( uzura dubla pentru ca este o masina electrica grea!) chiar si 1.300 de euro.
Acesta este principalul motiv pentru care fabricantii de anvelope “au inventat” seturi speciale “dedicate” masinilor electrice, anvelope care sunt mai silentioase insa despre care nimeni din presa auto nu vorbeste cand trebuie sa ne raportam la pretul de achizitie.
Este inadmisibil ca pentru o marca de clasa medie inferiora cum este incadrat Renault sa platesti 1.300 de euro pentru un set de anvelope frantuzesti.
Si nu trebuie uitat faptul ca vorbim de un set de anvelope de vara, adica soferul are nevoie extra de un set de iarna care va avea si el un cost cu tot cu jante de peste 1.700 euro.
Aceelasi Scenic EV E-Tech primeste si cel mai mare sunroof realizat tot de catre o companie franceza, pretul unui Solarbay AmpliSky fiind inca indisponibil:
Saint-Gobain Sekurit prezinta noul sunroof AmpliSky Solarbay pentru Renault Rafale si Scenic E-Tech
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI