“SOUL of MOTION”, parfumul realizat de producătorul de cosmetice Shiseido, şi care simbolizează spiritul filosofiei de design Mazda KODO, sufletul mișcării, a câştigat medalia de aur la categoria design de ambalaj la iF Design Award 2017 – şi odată cu ea recunoaşterea internaţională.
Juriul iF a remarcat felul unic al flaconului realizat ca o metaforă creativă pentru KODO, ce a servit drept bază pentru linii curente de design ale Mazda. “Design- ul structural al parfumului surprinde tensiunea muşchilor corpului uman pregătit să reacționeze, dar împrumută şi din limbajul vizual al trupului și din designul auto”, se arată în declaraţie.
“În ansamblu, sculptura ambalajului este ea însăși o operă de arta”
Şi aroma exprimă, de asemenea, spiritul Mazda. Inspirată de simplitatea emoţiei, aceasta aminteşte de un sentiment metalic, dar în acelaşi timp de un simţ al demnităţii şi al calmului şi o eleganţă austeră. Precum modelele Mazda, atât parfumul, cât şi ambalajul lasă o impresie remarcabilă.
Mazda şi Shiseido au început să colaboreze în 2015 pentru a crea un parfum care să întruchipeze filosofia KODO, ce redă mişcarea şi vitalitatea, dar şi esteticul japonez. Echipa de creaţie de la Shiseido, companie deschisă în 1872 în Tokyo ca prima farmacie de tip occidental din Japonia, a vizitat unităţile de producţie şi a testat autovehicule pentru a înţelege mai bine sarcina primită.
Martori la pasiunea şi grija pentru detaliu a echipei Mazda, Shiseido a realizat cât de multe lucruri au în comun cele două companii, în special dedicarea lor pentru măiestria artizanală.