Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Un dealer Porsche din Olanda a facut in Buy-Back Trade-In cu o Toyota Starlet din 1995

Se pare ca achizitia de masini vechi indiferent de marca sau an de fabricatie este ceva normal pentru dealerii auto care se respecta, iar in Olanda unul dintre cei mai mari dealeri Porsche a cumparat o veche Toyota.

Este vorba de un buy-back al unei masini Toyota Starlet din 1995, clientul plecand acasa cu un Panamera Turbo S 2023, vanzatorii Porsche tinand sa cumpere masina chiar daca aceasta are o valoare reala extrem de mica.

dealeri buy back, porsche dealer buy back romania, toyota startlet buy back, probleme pret dealeri buyback, autolatest

Clientul care a cumparat superbun Panamera Turbo S era proprietarul lui Starlet inca din 1995, adica acest Porsche de ultima generatie este a doua lui masina.

Dealerul Porsche a preluat masina, dupa care a realizat o licitatie onorifica pentru ca toti banii stransi sa fie donati unei instituitii caritabile.

dealeri buy back, porsche dealer buy back romania, toyota startlet buy back, probleme pret dealeri buyback, autolatest

Din pacate in Romania dealerii auto SUBAPRECIAZA sau REFUZA PE FATA masinile vechi ale clientilor care vin sa-si cumpere o masina noua, politica raspandita care face ca toti clientii sa injure si sa ocoloeasca dealerii de unde si-au cumparat initial masina noua.

Poate si acesta este motivul pentru care in Romania exista zeci de mii de garaje ilegale care sunt preferate dealerilor.

dealeri buy back, porsche dealer buy back romania, toyota startlet buy back, probleme pret dealeri buyback, autolatest

CE ESTE BUY BACK SAU TRADE IN?

Sistemul buy-back funcţionează după un principiu relativ simplu, şi anume posesorul unui autovehicul rulat are posibilitatea de a-l schimba cu unul nou. Autovehiculul vechi este evaluat, iar suma rezultată este considerată drept avans pentru cel nou.

dealeri buy back, porsche dealer buy back romania, toyota startlet buy back, probleme pret dealeri buyback, autolatest

În momentul în care sunteţi hotărâţi să „schimbaţi” autovehiculul vechi cu unul nou, primul lucru care trebuie făcut este de a aduce autovehiculul pentru o evaluare tehnică a acestuia.

În funcţie de această evaluare, care se referă la aspectul exterior, la starea tehnică, la numărul de kilometri şi la existenţa istoricului autovehiculului, se face o ofertă de preţ.

dealeri buy back, porsche dealer buy back romania, toyota startlet buy back, probleme pret dealeri buyback, autolatest

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Starletul a fost o masina extrem de fiabila….Am avut una second hand identica cu cea din poza cu aproximativ 90000 de km la bord incepand cu 96 si timp de apropae 6 ani cat am tinut-o nu am schimbat absolut nimic la ea in afara de consumabilele necesare kilometrilor ei….motorul de 1,3 l cu 12 supape – 3 pe cilindru 1 la admisie si 2 la evacuare – ii oferea o putere de 75 CP. Masina era robusta , simpla si primitoare consuma nu mai mult de 5,2 litri la 100km in afara si 7,5 litri de benzina fara plumb in oras. Era supla si nu avea directia asistata dar volanul si pe loc se misca foarte usor comparativ cu Daciile vremurilor….Intr-un clasament al ADAC a fost catalogata ca cea mai fiabila masina a anilor 92 ( cred ) dupa numarul de prezente la atelierele mecanicilor. Ce era interesant era modul in care promovau japonezii condusul economic cu ajutorul unui sector iluminat in culori diferite – verde pentru economic si rosu pentru sportiv trecand si prin nuante intermediare de verde si rosu – sector a carui culoare se schimba in functie de cum apasai pedala de acceleratie. Inventiv si intuitiv in acelasi timp.

  2. Dealerii din Romania si garajele ilegale preferate de romani…
    Dealerul din stire a preluat simbolic o masina atat de veche cu care nu si-a propus sa faca ceva mai departe – probabil pretul din evaluarea masinii era mai mic de 1% din pretul masinii noi.

    Dealerii din Ro si garajele sunt pe segmente diferite, de pret, de vechime, de calitate, de garantie oferita… nu prea poti sa-i pui in aceeasi categorie pe toti.

    Marea masa a vanzarilor in Ro o vor face in continuare garajele atat timp cat prea multi cumparatori sunt dispusi sa faca tot felul de compromisuri provind garantia pe care o primesc, starea masinii si transparenta istoricului, ce sa mai zicem de rulaj…
    “Cat putea sa faca ma in 2-3 ani?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente