Si cand spunem asta ne uitam evident la gama Tesla Model 3 care a benefeciat in urma cu doua saptamani la o reducere drastica a pretului de achizitie.
Vedeta germanilor se numeste BMW i4 eDrive35 Gran Coupe G26 si este vandut pe toate pietele incepand cu anul trecut, productia mica fiind realizata in uzina BMW din Munchen unde sunt fabricate toate modelele PHEV in fara de X5, 6 si 7.
In Romania, gama de baza BMW i4 eDrive35 Gran Coupe G26 se vinde cu un pret de 50.826 TVA inclus, adica cu un pret cu RablaPlus de 39.000 euro.
Tesla Model 3 Long Range se vinde in Romania cu un pret de 53.000 euro, adica masina americanilor este mai scumpa in medie cu 2.500 de euro. Versiunea de baza nu conteaza aici pentru ca are un acumulator prea mic fata de cel al masinii bavareze.
Aici trebuie spus ca BMW-ul vine intr-o echipare standard mult mai saraca decat ceea ce ofera Tesla, insa masina lui BMW este mai spatioasa pentru ca utilizeaza noua platforma tehnica CLAR cu elemente de la versiune termica G26.
Tesla din pacate nu are nici o retea de service-uri in Romania, singurul fiind in Bucuresti si nu poate face reparatii de caroserie serioase, in timp ce BMW are cea mai dezvoltata retea de dealeri premium din Romania.
Asa ca, daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Model 3 fara nici o resursa de menteanta in Romania, poti oricand sa te indrepti spre BMW care are acest i4 mult mai bine realizat din punct de vedere al calitatii de fabricatie.
un gunoi de masina, ar trebui sa coste cat un logan.
Toate modelele de la beemwe sunt niste gunoaie. Am avut 3 modele diferite de la ei si m-am saturat de stat prin service-uri cu ele. Bani aruncati pe fereastră.